کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

علی کریمی: پیغام دادند که حکم تیرم صادر شده

8 آذر 1401 ساعت 2:39


گروه ورزشی: ستاره سابق فوتبال ایران می‌گوید تهدیدهایی که بعد از حمایتش از اعتراضات اخیر در ایران متوجه او و خانواده‌اش شده است، در مقابل هزینه‌هایی که زنان و جوانان در خیابان‌های ایران می‌دهند به حساب نمی‌آید.
علی کریمی در مصاحبه با مکس امینی، همچنین می‌گوید مردم در ایران برای دستیابی به حقوق از دست رفته و یک «زندگی نرمال» اعتراض می‌کنند و کشته می‌شوند و تنها راه پیروزی‌شان این است که کنار هم بمانند. کریمی  افزود: دیگر شرایط زندگی در ایران برایش مهیا نیست و «در تبعید» به سر می‌برد. به گفته کریمی تا یک ماه پیش ۶ شکایت قضایی به او ابلاغ شده است.  او می‌گوید بعد از چهار پنج ماه زندگی در دبی چون احساس امنیت نمی‌کرده از امارات خارج شده است. علی کریمی در مورد تهدیدهایی که متوجه خودش و خانواده‌اش شده است می‌گوید در زمانی که در دبی بوده است نیروهای امنیتی ایران از طریق خانواده‌اش پیغام داده‌اند که «حکم تیر علی صادر شده است».
در بخشی از این گفتگو مکس امینی از کریمی پرسید: چی بهت روحیه میده تو این اوضاع؟ کریمی با بغض پاسخ داد: اینکه مردم میگن ما امیدمون به توئه.
علی کریمی همچنین گفت: هیچ‌چیزی رو قبل از مهاجرتم نفروختم و همه رو تو ایران گذاشتم؛ الان عملا همه سرمایه و اموالم عملا در اختیار من نیست ولی کاری که من انجام میدم درمقابل جوون‌هایی که هرروز تو خیابونن هیچی نیست. 
من و دوستانم رو بخاطر یه استوری ساده قبل از جنبش ایران که درمورد محرم بود احضار کردن و میگفتن من مردم رو تحریک میکنم، اونایی که میگن من ایرانیا رو به کشتن دادم نمیدونن جوونا دارن واسه‌ی حقوق اولیشون میجنگن؟
او اظهار داشت: خیلی از مردم ما سال‌هاست نتونستن مسافرت برن، اونا دارن بیشتر از توانشون تلاش می‌کنن ولی درمقایسه با خارجی‌ها نصفشون هم درآمد کسب نمیکنن...
ستاره سابق تیم ملی در بخش دیگری از این مصاحبه گفت: مسئولین موقع رای‌گیری دنبال امثال منن تا فقط اسشمون رو بیارم ولی تا از مردم حمایت کردم بیلبوردها و محصولات منتسب به من رو جمع کردن، من بخاطر حمایت از حسن روحانی شرمنده مردمم و هیچگاه خودم را نمی‌بخشم. فکر میکردم تغییر ایجاد میشه...
.کریمی درباره شایعه‌ای که علیه مهران مدیری ساختند هم گفت:  من با مهران مدیری اصلا صحبتی نکردم و داستان یه بازی سایبری بود؛ خلاصه که رو هدف اصلی تمرکز کنین و حتی اگه گفتن من رو کشتن بهش اصلا اهمیت ندید.
جدا از اونایی که وصلن خیلی از سلبریتیا به فکر مردمن ولی الان درخطرن، من بهشون حق میدم چون خودم این شرایط رو تجربه کردم.
این اتحاد امروز ایران خیلی قشنگه، وقتی میبینم پرسپولیسی استقلالی‌ها پشت همن لذت میبرم. او همچنین درباره کاندیداتوری‌اش برای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: خیلیا خواستن تو فوتبال من رو بخرن و شاید الان رئیس‌‌ فدراسیون بودم ولی اینجوری من این علی کریمی نمی‌شدم.


کد مطلب: 372139

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/372139/علی-کریمی-پیغام-دادند-حکم-تیرم-صادر-شده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir