به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۳۷۲۱۶۰

وینیسیوس: برزیل به نیمار نیاز دارد

وینیسیوس: برزیل به نیمار نیاز دارد
گروه ورزشی:ستاره تیم ملی فوتبال برزیل بعد از پیروزی برابر سوئیس اعلام کرد که وضعیت روحی نیمار به خاطر آسیب دیدگی اخیر مناسب نیست. تیم ملی فوتبال برزیل در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی به مصاف سوئیس رفت و توانست با یک گل به پیروزی دست پیدا کند تا با ۶ امتیاز صعودش را به دور بعد قطعی کند. در این بازی نیمار به خاطر آسیب دیدگی نتوانست تیم را همراهی کند.
 
وینیسیوس ستاره برزیلی ها اعلام کرد که نیمار به خاطر اینکه نتوانسته تیم را همراهی کند ناراحت است. او گفت: نیمار بسیار دوست داشت که در کنار تیم باشد اما به خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست به میدان برود و به همین خاطر ناراحت بود. او کمی احساس تب هم داشت. امیدوارم که هر چه سریع‌تر به شرایط بازی برسد؛ چرا که تیم به او نیاز دارد.

نیمار در دیدار برابر کامرون هم نمی‌تواند برزیل را همراهی کند. کادر فنی تیم ملی فوتبال برزیل با توجه به قطعی‌شدن صعود تیم قصد ندارد که درباره نیمار ریسک کند اما به احتمال خیلی زیاد در مرحله حذفی می تواند از این بازیکن استفاده کند.نیمار در دیدار برابر صربستان که با پیروزی دو بر صفر سلسائو همراه شد در دقایق پایانی نتوانست به بازی ادامه دهد و تعویض شد. البته طبق اعلام سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل آسیب‌دیدگی این بازیکن به قبل از جام جهانی برمی گردد و در دیدار برابر صربستان تشدید شد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها