به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۳۷۲۱۷۳

پیام محبت‌آمیز اما عجیب رونالدو برای نیمار

پیام محبت‌آمیز اما عجیب رونالدو برای نیمار
گروه ورزشی:رونالدو پیام محبت آمیز جالبی برای نیمار نوشت.به گزارش جی پلاس، برزیل دیشب در حالی در دومین دیدارش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف سوئیس رفت که نیمار قادر به همراهی تیمش نبود.
این ستاره پاری سن ژرمن در بازی اول برابر صربستان از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و دو بازی باقی مانده این تیم در مرحله گروهی را از دست داد.

تصاویر منتشر شده از او در حالی که در هنگام خروج از زمین و روی نیمکت اشک می‌ریخت باعث ناراحتی بسیاری شد و حالا رونالدو با انتشار پیامی سعی کرده به این بازیکن روحیه بدهد.این ستاره سابق تیم ملی برزیل با انتشار متنی در شبکه‌های اجتماعی نوشت:« من نمی‌توانم این نامه را به شکل دیگری شروع کنم: تو نیمار هستی لعنتی! بزرگی! من اطمینان دارم که بیشتر برزیلی‌ها مانند من تو را تحسین می‌کنند و دوستت دارند. استعداد تو باعث شده که عشق و محبت به تو در هر گوشه از جهان به چشم بخورد.

به خاطر این حجم از موفقیت و دستاوردهایی که داری این همه حس منفی و حسادت در اطراف تو به چشم می‌خورد.همیشه افرادی علیه تو خواهند بود اما دیدن جامعه‌ای که نفرت پراکنی را عادی می‌کند غم انگیز است.

من امروز برای تو می‌نویسم تا مقابل این خشونت کلامی و قدرت نابودگرانه بایستم. قوی‌تر برگرد! باهوش‌تر! با عطش گلزنی! کارهای خوب تو در درون و بیرون زمین بسیار بیشتر از حسادت‌هایی است که به سوی تو روانه می‌شود. برای یک ثانیه هم فراموش نکن که این مسیر باعث شد تو الگوی جهانی فوتبال باشی. برزیل عاشق تو است! هواداران واقعی به گل‌ها، دریبل‌ها، کارهای درخشان و لذتی که از تو می‌برند نیاز دارند! عشقی که از سمت بیشتر کشور به تو داده می‌شود را جشن بگیر. تو با قدرت بازخواهی گشت نیمار! و شاید تمام این نفرت تبدیل به سوختی برای موفقیت تو شود.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها