به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۱۳:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۳۷۲۱۹۸

لیونل مسی: به پای من گیر ندهید!

لیونل مسی: به پای من گیر ندهید!
گروه ورزشی:لیونل مسی از انتقادات اخیر کلافه شده است. روز شنبه، تیم‌های ملی آرژانتین و مکزیک در دومین دیدار گروهی خود به مصاف همدیگر رفتند و این بازی در شب درخشش مسی ۲ بر صفر به سود آرژانتین به پایان رسید. لیونل مسی ۳۵ ساله در این دیدار، هشتمین گل خود در جام جهانی را با یک ضربه پای چپ از بیرون محوطه در دقیقه ۶۴ به ثمر رساند. پس از آن، او با یک پاس گل به انزو فرناندز به تیمش کمک کرد تا در دقیقه ۸۷ مسابقه، به دومین گل خود دست یابد.

کاپیتان آرژانتین که در دقایق پایانی بازی مقابل عربستان، ضربه‌ای جزئی به قوزک پایش وارد شد، پس از برد مقابل مکزیک طی مصاحبه‌ای به گمانه‌زنی و نگرانی‌ها پایان داد و گفت: نمی‌دانم چرا بعضی از رسانه‌ها اینقدر درباره مصدومیت من صحبت می‌کنند. حقیقت این است که من مشکل خاصی ندارم. در اولین بازی این تورنمنت مچ پای من پیچ خورد اما بسیار جزئی بود و من پس از آن بطور معمول در کنار تیم تمرین کردم.مسی که این روزها در پنجمین جام جهانی حضور دارد، با نمایشی فوق‌العاده مقابل مکزیک جایزه بهترین بازیکن مسابقه را از آن خود کرد. او دو شوت، ۳۶ پاس، یک موقعیت گل، دو دریبل، ۹ دوئل و سه باز پس‌گیری توپ را به ثبت رساند.
 
مسی همچنین درباره این پیروزی صحبت کرد و گفت: ما از شکست مقابل عربستان شوکه شدیم و این مدت را با ناراحتی گذراندیم، چون این شکست چیزی نبود که انتظارش را داشته باشیم. می‌دانستیم که بازی حساسی مقابل مکزیک خواهیم داشت و خوشبختانه توانستیم برنده این بازی باشیم تا باری از روی دوش‌مان کم شود. ما چاره دیگری جز برد نداشتیم تا سرنوشت صعودمان دست خودمان بماند.
مرجع : خبرآنلاین
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها