به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۳۷۲۲۶۴

خشن‌ترین تیم جام جهانی کدام تیم است؟

خشن‌ترین تیم جام جهانی کدام تیم است؟
گروه ورزشی:تیم ملی عربستان آمار بیش ترین تعداد خطا را تا اینجای جام جهانی ثبت کرده است.به گزارش جی پلاس، شب گذشته با پیروزی پرتغال برابر اروگوئه، دور دوم مرحله گروهی جام جهانی به پایان رسید. در پایان این مرحله، سوژه‌های آماری جالبی برای بررسی وجود دارند که یکی از جالب‌ترین آنها، تعداد خطاهای انجام شده توسط هر تیم در پایان این دو بازی است.
 
با نگاهی به آمار تعداد خطاها مشخص می‌شود بازیکنان عربستان سعودی بیشتر از هر تیم دیگری در پایان این دو بازی مرتکب خطا شده‌اند. آنها که در بازی اول خود نخستین شگفتی جام را با برتری برابر آرژانتین به ثبت رساندند، در مجموع ۲۱ خطا انجام دادند و در دومین بازی هم برابر لهستان مرتکب ۱۵ خطا شدند تا با ۳۶ خطا، در کنار یک تیم دیگر، از این حیث در جام جهانی قطر رکورددار شوند.ژاپن، دیگر تیم آسیایی هم با همین تعداد خطا در کنار عربستان قرار دارد. آنها برابر کاستاریکا ۲۲ بار مترکب خطا شدند تا رکورد خطا در یک بازی در این تورنمنت را به نام خود ثبت کنند.
 
فرانسه، مدافع عنوان قهرمانی در این جام با انجام تنها ۹ خطا در دو مسابقه، از هر تیم دیگری کم تر مرتکب خطا شده است.برزیل و آلمان هم با ۱۷ خطا مشترکا در رده دوم قرار دارند.تیم ملی ایران هم با ۱۴ خطا برابر انگلیس و ۱۰ خطا برابر ولز، در رده هفدهم خشن‌ترین تیم جام از نظر تعداد خطا جای گرفته است.

نکته جالبی که از این جدول بیرون می‌آید، خشن‌تر بودن تیم امریکا به نسبت ایران است. شاگردان برهالتر که در دیدار مرگ و زندگی امشب به دنبال پیروزی برابر ایران هستند، با انجام 30 خطا و ثبت میانگین دقیق 15 خطا در هر بازی، پنجمین تیم خشن جام هستند و باید دید امشب در مقابل ایران نیز به همین رویه ادامه خواهند داد یا شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد.
برچسب ها: جام جهانی قطر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها