به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۸ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب : ۳۷۲۳۲۲

واکنش کان به شایعات حضور رونالدو در بایرن

واکنش کان به شایعات حضور رونالدو در بایرن
گروه ورزشی: شب گذشته پرتغال در حضور کریستیانو رونالدو توانست از سد اروگوئه گذشته و راهی مرحله بعد شود. پس از جدایی فوق ستاره منچستر از اولدترافورد، شایعات زیادی درباره احتمالات پیوستن این بازیکن به تیم های مختلف مطرح شده است.
تاکنون اخباری درباره احتمال انتقال کوتاه مدت CR7 به رئال مادرید و حتی پیوستن به چلسی نیز در رسانه ها منتشر شده اما گمانه زنی هایی نیز درباره شانس پیوستن فوق ستاره پرتغالی به بایرن نیز به گوش می رسد. پل براون، کارشناس مشهور نقل و انتقالات انگلیسی، اخیرا رونالدو را به قهرمان آلمان لینک کرده است.
از دیدگاه این روزنامه نگار، پیوستن کریستیانو رونالدو به بایرن، انتقالی منطقی و قابل درک خواهد بود. او در مصاحبه با وب سایت Givemesport توضیح داد: شما در بایرن به این موقعیت نیاز دارید و احتمالاً خود رونالدو نیز به این شرایط جدید نیاز دارد. مطمئناً مشاوران او در گذشته این موضوع را بررسی کرده‌اند. اکنون بایرن می‌تواند تنها تیمی در سطح بالا باشد که همچنان می‌تواند به خرید رونالدو فکر کند.
پیش از این اخباری درباره پیشنهاد سنگین باشگاه النصر به رونالدو منتشر شده بود. تیم متمول شهر ریاض، رویای خرید بهترین گلزن تیم های ملی جهان فوتبال را در سر دارد.
علاوه بر این و در سال‌های اخیر، گمانه‌زنی‌ها در مورد علاقه احتمالی مونیخی ها به این بازیکن 37 ساله که اخیراً به دومین دوران حضورش در منچستریونایتد پایان داده، بارها مطرح شده است. او با اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ درگیر شد و پس از مصاحبه جنجالی با پیرس مورگان، دوران حضور او در اولدترافورد به پایان رسید.
اما دانستن نظر اولیور کان در مورد کریستیانو رونالدو نیز جالب است. اما آیا بایرن که چند هفته پیش مجبور شد با شوک مصدومیت ستاره خود سادیو مانه کنار بیاید، به طور جدی به CR7 علاقه دارد؟

الیور کان، مدیرعامل بایرن عصر دوشنبه در مصاحبه با "اسکای" و در پاسخ به این سوال که آیا می توان انتظار حضور رونالدو در جمع باوارایی ها را داشت، تمام امیدهای رو به رشد هواداران بایرن برای جذب برنده پنج توپ طلای دنیای فوتبال را نقش بر آب کرد.
اولیور کان گفت: البته جذب بازیکنان وظیفه ماست. ما قبلاً با پیشنهاد جذب رونالدو برخورد کرده ایم. اما ما یک ایده روشن داریم، ما یک فلسفه روشن در مورد نحوه ترکیب تیممان داریم. همه ما کریستیانو رونالدو را دوست داریم، اما در مورد پیوستن او به بایرن، هیچ خبر خاصی وجود ندارد. این چیزی است که با ایده ما همخوانی ندارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها