به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۷:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۰۹ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۳۷۲۵۱۷

وضعیت مبهم ستاره کره پیش از نبرد سرنوشت‌ساز

وضعیت مبهم ستاره کره پیش از نبرد سرنوشت‌ساز
گروه ورزشی: کیم مین جائه که با وجود درد ساق پا تقریباً به صورت تمام وقت مقابل غنا بازی کرد، دو روز قبل از بازی با پرتغال نتوانست در تمرینات تیمی شرکت کند. آن هم قبل از دیداری که کره با پیروزی در آن می تواند شانس صعود داشته باشد. 
یکی از مسئولان تیم ملی کره جنوبی گفت: "کیم مین جائه در هتل اقامت خواهد کرد و تحت درمان و استراحت خواهد بود."
کیم مین جائه هم در بازی مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر مقابل اروگوئه (تساوی 0-0) و هم در بازی دوم مقابل غنا (کره با شکست 2-3) کار را از ابتدا شروع کرد.
او در بازی با اروگوئه تا پایان به میدان رفت و در دیدار مقابل غنا در دقیقه 47 نیمه دوم تعویض شد.
در نیمه دوم بازی با اروگوئه، کیم مین جائه در حالی که در موقعیت ضدحمله قصد داشت داروین نونیز را متوقف کند، لیز خورد و زمین خورد و همین مسئله باعث مصدومیت ساق پای راست او شد.
در اولین جلسه تمرینی تیم ملی کره پس از بازی با غنا، کیم مین جائه به همراه هم تیمی های خود به زمین تمرین آمد به مدت 30 دقیقه با بازیکنان اصلی دوچرخه سواری کرد و تمرکز خود را روی ریکاوری گذاشت.
با این حال او در دو روز مانده به بازی مقابل پرتغال در محل تمرین حاضر نشد و این نگرانی ها را دوباره افزایش داد. با این وجود، هافبک کره، لی جائه سونگ که قبل از تمرین یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد، در رابطه با کیم مین جائه و وضعیت او گفت: "به نظر نمی رسد مشکل بزرگی در تمرین و زندگی باشد. من مشتاقانه منتظر بازی در بازی بعدی هستم. فکر نمی کنم مشکل بزرگی در این رابطه باشد."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها