به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۳۷۲۶۶۷

کناره‌گیری سرمربی تیم ملی آلمان جدی شد

کناره‌گیری سرمربی تیم ملی آلمان جدی شد
گروه ورزشی: هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان پس از ناکامی بزرگ فوتبال این کشور پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.به گزارش طرفداری، هانسی فلیک سرمربی تیم ملی آلمان پس از ناکامی بزرگ فوتبال این کشور پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. 
 
شایعه باخت عامدانه اسپانیا به ژاپن برای حضور در سمت راحت جدول: ناامیدی بزرگی بود. نمی‌توانم اسپانیا را سرزنش کنم چون هرگز به سایر تیم‌ها امید نمی‌بندم. ما باید فقط خودمان را سرزنش کنیم. در بازی با اسپانیا و به خصوص ژاپن فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم و الان تاوانش را می‌دهیم. 
 
کناره‌گیری از هدایت تیم ملی آلمان:  باید خیلی سریع در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم. پس از پایان بازی و حذف شدن از جام جهانی، پاسخ دادن به این سوال خیلی سخت است. در این باره خیلی زود به نتیجه خواهیم رسید.  
بازی بسیار خوب جمال موسیالا مقابل کاستاریکا:  جمال موسیالا خیلی عالی بازی کرد. خیلی متاسفم که بازیکنی با این سطح کیفی دیگر نمی‌تواند در این جام جهانی بازی کند. فقر استعداد در دو پست تیم ملی آلمان:  باید در پرورش بازیکن خیلی بهتر کار کنیم. ما سال‌هاست با مشکل ساخت مهاجم نوک و فول‌بک‌های قدرتمند مواجه هستیم. دفاع کردن برای سال‌ها وجه تمایز فوتبال آلمان بوده و باید خیلی سریع به اصول‌مان برگردیم. 
 
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها