کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نویر شماره یک تاریخ جام‌های جهانی شد

11 آذر 1401 ساعت 10:57


گروه ورزشی:دروازه‌بان باتجربه آلمان شب گذشته نوزدهمین بازی خود در جام جهانی را انجام داد تا تاریخ ساز شود. به گزارش  ورزش سه، مانوئل نویر با انجام نوزدهمین بازی خود برای آلمان در جام جهانی - مقابل کاستاریکا - روز پنجشنبه صاحب رکورد بیشترین بازی یک دروازه بان در جام های جهانی شد.او که در دو بازی نخست مرحله گروهی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشده بود، این بار هم نتوانست مانع از فروپاشی آن شود ولی یک رکورد جدید را به نام خود ثبت کرد. نویر در شب کسب این رکورد، یکی از ضعیف‌ترین عملکردهای خود را تجربه کرد که و امتیاز 4.4 از 10 را گرفت.

نویر خیلی زود با درخشش در پیراهن شالکه نوید معرفی ستاره ای جدید در فوتبال آلمان و اروپا را داد و در نهایت نیز در سال 2009، زمانی که 23 سال داشت به تیم ملی دعوت شد. او تا کنون 119 بازی برای آلمان انجام داده است.
در روز ناکامی آلمان و رقم خوردن دومین حذف متوالی این تیم در جام جهانی، نام نویر وارد کتاب تاریخ این جام شد.
از همان دور گروهی تا به همین امروز شاهد حضور مداوم نویر در ترکیب اصلی آلمان بودیم و او حالا با 19 بازی، بیشترین بازی در تاریخ جام جهانی را به عنوان دروازه‌بان انجام داده است.

نویر اولین بازی خود را در جام جهانی  2010 آفریقای جنوبی انجام داد. آلمان در آن دوره به نیمه نهایی مسابقات رسید که در آن مرحله از اسپانیا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و سپس اروگوئه را 3-2 شکست داده و سوم شد. او عضوی از تیم آلمان بود که چهار سال بعد در برزیل قهرمان مسابقات شد.


کد مطلب: 372687

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/372687/نویر-شماره-یک-تاریخ-جام-های-جهانی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir