به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۳۷۲۷۵۷

معرفی کلیساهای معروف شهر تهران

گروه گردشگری:
معرفی کلیساهای معروف شهر تهران
شهر تهران دارای کلیساهای معروفی است که علاوه‌بر کاربرد دینی، جنبه دیدنی و گردشگری نیز دارند؛ بنابراین در زمان سفر به این شهر حتما بعد از اجاره سوئیت در تهران، از کلیساهای زیبای آن نیز دیدن کنید. کشور ما ایران دارای بیش از 300 کلیسا است که هرچه به سمت شمال و شمال غربی آن پیش بروید، با کلیسای بیشتری مواجه می‌شوید.
با اجاره خانه مبله در تهران از طریق اسنپ روم حتما تجربه بازدید از کلیسا را برای خود رقم بزنید. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از کلیساهای معروف تهران را به شما معرفی کنیم و بگوییم که چگونه می‌توانید با اجاره روزانه خانه در تهران از آن‌ها دیدن کنید.

کلیسای ارتدکس یونانی
این کلیسا در سال 1951 و در شاخه مسیحیت ارتدکس یونانی ساخته شده است. معنی نام این کلیسا راست دینی است و آن را به عنوان زیباترین کلیسای تهران می‌شناسند. این بنا بسیار شبیه به کلیساهای یونانی ساخته شده و از معماری یونانی در ساخت آن بهره گرفته شده است. در داخل آن، شاهد نقاشی‌های بسیار زیبا و محصور کننده‌ای از مسیح هستید.
این کلیسا در شهر تهران، خیابان شهید مفتح و در ضلع جنوب شرقی چهار راه طالقانی پلاک 3 قرار دارد. شما عزیزان با اجاره روزانه خانه در تهران می‌توانید در زمان مناسب و سر فرصت از این بنا دیدن کنید و از ابهت ظاهری آن نهایت لذت را ببرید.

کلیسای توما (آشوری توما)
معمار این کلیسا داوید اوشانا نام دارد و این بنا در سال 1959 ساخته شده است. نام این کلیسا برگرفته از اسم یکی از حواریون حضرت عیسی مسیح است که به عنوان اولین نفر به زنده شدن مجدد حضرت عیسی (ع) شک می‌کند؛ اما بعد از لمس کردن زخم دست آن حضرت به این واقعه پی برده و ایمان می‌آورد. این کلیسا با 28 متر طول و 12.5 متر عرض، به عنوان بزرگ‌ترین کلیسای پروتستان شناخته می‌شود که در شهر تهران ساخته شده است.
این کلیسا در تهران، خیابان کارگر شمالی و در خیابان خسروی شماره 157 قرار دارد. اجاره خانه مبله در تهران از اسنپ روم این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید به این کلیسا سری بزنید و از تماشای آن خسته نشوید.



کلیسای انجیلی ارامنه حضرت یوحنا
این کلیسا با شاخه انجیلی ارامنه متمایل به پروتستان و در سال 1964 ساخته شده است. این کلیسا که در منطقه 6 شهرداری تهران قرار گرفته، دارای دو بخش مختلف است که یک قسمت آن به محل اسکان اسقف اعظم و قسمت دیگر آن به نیز به مدرسه ارامنه اشاره دارد. تفاوت این کلیسا و دیگر کلیساهای پروتستان در سادگی آن‌ها است و در آن‌ها طرح‌های شلوغ و پر زرق و برق کمتر به چشم می‌خورد.
این کلیسا در تهران، خیابان میرزای شیرازی و در کوچه چهارم واقع شده است.
برای بازدید از این کلیسای زیبا تنها کافی است از اسنپ روم اقدام به اجاره سوئیت در تهران کنید تا بتوانید از تماشای نمای پرمهیب آن لذت ببرید.

کلیسای استپانوس مقدس
شاخه این کلیسا ارامنه است که در سال 1974 ساخته شده است. این کلیسا در قبرستان ارامنه و در جاده خاوران قرار گرفته است. کلیسای استپانوس مقدس روی یک صفحه ساخته شده و پلانی به شکل صلیب دارد. بازدید از داخل این کلیسا آزاد است؛ بنابراین با اجاره روزانه خانه در تهران به آن سر بزنید و از تماشای داخل آن لذت ببرید.
این کلیسا در تهران، خیابان خاوران، بعد از خاورشهر، کیلومتر 10 جاده خراسان به سمت سمنان و در قبرستان ارامنه واقع شده است.
 
جمع بندی
اسنپ روم چندین سال است که در زمینه گردشگری و اقامتگاه‌های هتلی و غیر هتلی فعالیت دارد و به صورت 24 ساعته خدمت رسانی می‌کند؛ بنابراین بهترین انتخاب برای اجاره سوئیت در تهران می‌تواند باشد. شما با هر بودجه‌ای می‌توانید اجاره خانه مبله در تهران را از سایت اسنپ روم انجام دهید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها