به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۳۷۲۷۹۳

محبت دیدنی گرگ خاکستری به فرزندش/فیلم

محبت دیدنی گرگ خاکستری به فرزندش/فیلم
گروه فیلم: گونه نر گرگ‌های خاکستری مکزیکی بسیار صبور و دوست داشتنی هستند. اگرچه وقتی به یک شکارچی فکر می‌کنید، لزوماً پتانسیل آن‌ها برای لطافت را در نظر نمی‌گیرید، اما این ویدئو به خوبی نشان می‌دهد که چگونه یک خانواده از گرگ‌ها یکدیگر را دوست دارند و از همراهی یکدیگر لذت می‌برند.به گزارش فرادید، این ویدئو با نگاهی به لحظه‌ای حساس بین یک گرگ خاکستری مکزیکی و دو توله اش شروع می‌شود. او در حالتی آرام روی چمن دراز می‌کشد در حالی که توله‌ها آنچه را که باید انجام می‌دهند. آن‌ها با بازیگوشی روی چانه او تکان می‌خورند و سپس دراز می‌کشند تا با یکدیگر تعامل کنند.
.....
گرگ خاکستری مکزیکی فقط به تماشای آن‌ها می‌نشیند و در نهایت با خیالی آسوده دراز می‌کشد و می‌داند که بچه هایش در امان هستند. این ویدئو در مرکز حفاظت از گرگ در سالم جنوبی نیویورک گرفته شده است. این یک سازمان غیرانتفاعی مهم است که بر حمایت از بازگرداندن گرگ‌های خاکستری مکزیکی تمرکز دارد.آن‌ها آموزش عمومی، تحقیق و پرورش گرگ خاکستری مکزیکی را دنبال می‌کنند. گرگ خاکستری مکزیکی که در این کلیپ ظاهر شده است اولین باری که پدر شد در سال ۲۰۱۸ بود. اوایل امسال در ماه مه، او و جفتش سومین توله خود را به دنیا آوردند.
 
به همین دلیل است که آنچه مرکز حفاظت از گرگ انجام می‌دهد بسیار مهم است. شما می‌توانید در زمان واقعی ببینید که چگونه این حیوانات تقریباً منقرض شده زندگی بیشتری تولید می‌کنند. گرگ‌های خاکستری مکزیکی زیرگونه‌ای از گرگ خاکستری هستند. آن‌ها همچنین به عنوان "ال لوبو" شناخته می‌شوند. آن‌ها می‌توانند با سرعت باورنکردنی بدوند، اما متأسفانه نتوانستند از مرگ فرار کنند. در اواسط دهه ۷۰ بود که محققان دریافتند جمعیت آن‌ها تقریباً به طور کامل از بین رفته است.
 

جیمی راپاپورت کلارک به نجات این موجودات آمد. او تنها با ۱۱ گرگ خاکستری مکزیکی شروع کرد. در سال ۱۹۹۸ آن‌ها را در آریزونا در طبیعت رها کرد. به تدریج، جمعیت آن‌ها همچنان در حال افزایش است، اما این حیوانات هنوز هم در خطر انقراض‌ترین گونه گرگ در نظر گرفته می‌شوند.
 
اعتقاد بر این است که گرگ‌های خاکستری مکزیکی در طبیعت تنها حدود ۱۰ سال زندگی می‌کنند. با این حال، در اسارت، مانند آنچه در این ویدئو می‌بینید، این گرگ‌ها می‌توانند حتی بیشتر، تا ۱۵ سال زندگی کنند. محافظت از آن‌ها در این محیط‌های محافظت شده مهم است. این چیزی است که به سازمان‌هایی مانند مرکز حفاظت از گرگ اجازه می‌دهد تا به انجام کار‌های مهم خود ادامه دهند. به‌علاوه، شاهد ویدئو‌هایی از این دست خواهید بود که به شما اجازه تماشای زندگی آن‌ها می‌دهد.
 
گونه نر گرگ‌های خاکستری مکزیکی بسیار صبور و دوست داشتنی هستند. آن‌ها نسبت به وقت خود بسیار سخاوتمند هستند. اگرچه وقتی به یک شکارچی فکر می‌کنید، لزوماً پتانسیل آن‌ها برای لطافت را در نظر نمی‌گیرید، اما این ویدئو به خوبی نشان می‌دهد که چگونه یک خانواده از گرگ‌ها یکدیگر را دوست دارند و با بازیگوشی و آرام از همراهی یکدیگر لذت می‌برند.
برچسب ها: گرگ خاکستری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها