به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ساعت ۰۶:۱۹
کد مطلب : ۳۷۲۸۳۳
هوگو سانچز:

اطمینان دارم انریکه عمدا به ژاپن باخت

اطمینان دارم انریکه عمدا به ژاپن باخت
گروه ورزشی: هوگو سانچز، اسطوره مکزیکی رئال مادرید، از جمله کسانی است که از دو شب پیش و بعد از شکست 2-1 اسپانیا مقابل ژاپن این باخت را عمدی می‌دانند و معتقدند لوئیس انریکه برای روبرو نشدن با برزیل در مرحله یک‌چهارم نهایی قصد داشته به عنوان تیم دوم گروهش صعود کند.
این در حالی است که اسپانیا در دقایقی در نیمه دوم مسابقه‌اش با ژاپن در حالی که 2-1 عقب افتاده بود به دلیل اینکه کاستاریکا در دیدار همزمان 2-1 از آلمان پیش بود خودش را حذف شده می‌دید. شاگردان انریکه نتوانستند در نتیجه بازی‌شان تغییری ایجاد کنند و تنها به لطف آلمان که بازی‌اش را 4-2 پیروز شد از حذف شدن نجات پیدا کردند.

هوگو سانچز امروز در مصاحبه با ESPN مدعی شد این باخت استراتژی لوئیس انریکه بود تا تیمش در مرحله یک‌‌‌چهارم نهایی با برزیل روبرو نشود.
دیوید فیتلسون، خبرنگار این رسانه، از سانچز پرسید:" یعنی واقعا مطمئنی که اسپانیا خودش به دنبال این نتیجه بود تا در یک‌چهارم با برزیل بازی نکند؟"

اسطوره مکزیکی رئال مادرید در پاسخ گفت:" بله مطمئنم. من در ذهن لوئیس انریکه نیستم ولی کاملا مشخص است که او به دنبال فرمولی بوده که از بازی با برزیل در یک‌چهارم نهایی فرار کند. بله، وقتی به دنبال چنین سناریویی هستید ریسک می‌کنید ولی انریکه به این نتیجه رسیده که این ریسک ارزشش را دارد. او دست به قمار بزرگی زد".
سانچز در ادامه گفت:" انریکه هیچوقت این را اعتراف نخواهد کرد. هیچ مربی‌ای نمی‌گوید من اجازه دادم حریف بر تیمم پیروز بشود چون این را به نفع‌مان می‌دانستم. ولی واقعیت را می‌شود تشخیص داد".
برچسب ها: تیم ملی اسپانیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها