به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ساعت ۰۶:۵۳
کد مطلب : ۳۷۲۸۶۶

واکنش کورتوا به استعفای مارتینز از هدایت بلژیک

واکنش کورتوا به استعفای مارتینز از هدایت بلژیک
گروه ورزشی: تیم ملی بلژیک روز گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و با تساوی 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 
آنها برای صعود به مرحله یک هشتم جام جهانی نیاز به پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی داشتند اما نتوانستند از سد کرواسی عبور کنند تا در کمال ناباوری موفق به صعود از مرحله گروهی نشوند و وداعی زودهنگام با جام جهانی داشته باشند.

شاگردان روبرتو مارتینز که پیش از این شکست برابر مراکش را نیز در این رقابت‌ها تجربه کرده بودند در چند روز اخیر با حواشی بسیاری روبرو شدند و اتفاقات مربوط به رختکن و اردوی این تیم و درگیری بازیکنان به تیتر یک بسیاری از رسانه‌های ورزشی اروپایی تبدیل شد. در پایان بازی نیز روبرتو مارتینز خبر از کناره گیری خود از مربیگری بلژیک داد. 

تیبو کورتوا، گلر بلژیک، در حال پاسخ دادن به سوالات خبرنگار کادنا سر بود که از این قضیه مطلع شد و در پاسخ گفت:«رسمی شده یا شایعه است؟» 
خبرنگار به او گفت که خبر رسمی است و کورتوا با لبخند ادامه داد:«6 سال بسیار خوب را با او داشتیم. برای رسیدن به اهدافی بزرگ مبارزه کردیم و در دوره قبل جام جهانی بسیار هم به قهرمانی نزدیک شدیم ولی در نهایت نشد. ملت بلژیک و ما بازیکنان باید از او ممنون باشیم چون با تمام وجودش برای ما جنگید و همیشه پشتیبان بازیکنانش بود.»
برچسب ها: تیم ملی بلژیک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها