به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۰۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ساعت ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۷۲۹۳۰

نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز _ اهواز سرویس

گروه کسب و کار: این روزها همۀ ما در خانه‌های خود از ماشین لباسشویی استفاده می‌کنیم. ماشین‌های لباسشویی کار را برای ما بسیار آسان کرده‌اند. تنها کافی است لباس‌ها را داخل ماشین ریخته، دستگاه را به برق زده و برنامۀ مورد نظرتان را تنظیم کنید. و تمام.
نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز _ اهواز سرویس
حالا می‌توانید لباس‌های تمیز خود را از داخل ماشین بردارید. اما تصور کنید روزی مشکلی در کار ماشین لباسشویی شما پیش بیاید. علاوه بر نگرانی برای هزینه‌های زیاد، تمام لباس‌ها روی دستتان می‌مانند. حالا کار شستشوی لباس‌ها نیز به وظایف روزانه‌تان اضافه شده است. اینجاست که برای تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز به دنبال فرد مطمئنی می‌گردید تا با کمترین هزینه مشکل شما را حل کند. ما شما به پیشنهاد می‌دهیم حتماً از مراکز معتبر مانند نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز خدمات دریافت نمایید.
در ماشین لباسشویی‌های مدرن سیستم نمایش کد خطا وجود دارد. نمایان شدن هر کد خطا به مشکل خاصی در دستگاه اشاره می‌کند. با دانستن علت نمایش هر کد در ماشین لباسشویی، برای برخی کارهای جزئی و ساده می‌توانید خودتان اقدام کنید. اما برای بررسی و تعمیرات تخصصی‌تر بهتر است از نیروهای ما در نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز کمک بگیرید. در ادامه می‌خواهیم برخی از کدهای خطا در ماشین لباسشویی ال جی و علت بروز آن‌ها را با هم نگاهی بیندازیم.



نمایش کد خطا PF در ماشین لباسشویی ال جی
اگر کد خطا PF را روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی خود مشاهده کردید باید بدانید به طور کلی در اغلب مواقع مشکلی در سیستم برقی دستگاه به وجود آمده است. یکی از این مشکلات می‌تواند مرتبط با قطع و وصل شدن جریان برق ساختمان شما باشد. اگر در حین کار ماشین به هر شکلی جریان برق آن قطع شود، پس از وصل مجدد برق این پیغام را مشاهده خواهید کرد. با فشردن هریک از دکمه‌های روی دستگاه پیغام نمایش داده شده از بین رفته و می‌توانید دوباره کار با آن را شروع کنید. اگر برق قطع نشده بود بهتر است پریز را با وسیلۀ برقی دیگری تست کنید. شاید ایراد از پریز شما باشد. همچنین اگر برای ماشین لباسشویی خود از محافظ برق استفاده می‌کنید هرگونه ایراد در محافظ نیز می‌تواند این پیغام را نشان دهد. برای تست کردن محافظ می‌توانید دستگاه را مستقیم به پریز متصل نمایید و ببینید کد خطا از بین می‌رود یا نه. اگر نتوانستید مشکل را حل کنید برای تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز از همکاران ما در نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز کمک بخواهید.

بررسی علت نمایش کد خطا dE توسط نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز
نشان دادن این کد مرتبط با وجود مشکل در درب ماشین لباسشویی می‌باشد. مثلاً اگر درب را خوب نبسته باشید این کد خطا به شما نشان داده خواهد شد. یک بار درب ماشین را باز کرده و محکم‌تر ببندید. اگر مشکل حل نشد شاید در زبانۀ درب ایرادی به وجود آمده است. بعد از آن به سراغ میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی بروید. اگر نیاز به کمک داشتید تنها کافی است با نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز تماس بگیرید. ما در اولین فرصت در خدمت شما خواهیم بود.

نمایش کد خطا OE در ماشین لباسشویی ال جی
اگر زمانی روی صفحه نمایش ماشین لباسشویی‌تان کد خطا OE را مشاهده کردید باید بدانید مشکلی در بخش تخلیۀ آب از دستگاه به وجود آمده است. در چنین شرایطی اول از همه به سراغ شلنگ تخلیه آب بروید. این شلنگ باید کاملاً صاف بوده و هیچ‌گونه گرفتگی و انسدادی در طول مسیر آن وجود نداشته باشد. ارتفاع شلنگ نباید از یک متر بیشتر شود. اگر در این بخش مشکلی پیدا نکردید نوبت به فیلتر مربوط به پمپ تخلیه می‌رسد. خراب شدن فیلتر یا حتی کثیف بودن آن می‌تواند مانع از خارج شدن آب ماشین لباسشویی شود. بعد از آن به سراغ پمپ تخلیه رفته و از سالم بودن پمپ مطمئن شوید. اگر تا اینجا نتوانستید مشکل را حل کنید پیشنهاد می‌شود باقی کار تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز را به کارشناسان بسپارید. در این مرحله لازم است سیم‌کشی دستگاه مورد بررسی قرار بگیرد. حتی ممکن است ایراد از برد ماشین لباسشویی باشد. می‌توانید از نیروهای متخصص در نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز کمک بگیرید.



حل مشکل نمایش کد خطا IE توسط نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز
نشان داده شدن کد خطا IE به معنای اعلام مشکل در تأمین آب ورودی ماشین لباسشویی است. در ابتدا از وصل بودن جریان آب ساختمان و شیر ورودی متصل به دستگاه مطمئن شوید. همچنین اگر فشار آب در محل زندگی شما گاهی کم می‌شود، بهتر است شیر آب را باز کرده و فشار آن را چک کنید. کم بودن فشار آب باعث می‌شود دستگاه نتواند درست عملیات آبگیری را انجام دهد. تا اینجای کار اگر مشکل بازهم ادامه داشت بهتر است برای تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز به سراغ نیروهای ماهر و با تجربه در نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز بروید. اما اگر خودتان می‌خواهید کار تعمیر را انجام دهید نوبت به بررسی فیلتر شیر برقی رسیده است. پس از آن باید به سراغ سیم‌کشی دستگاه رفت. اگر از نبود مشکل در سیم‌کشی مطمئن شدید بهتر است برد بررسی شود. برای تعمیر برد مراجعه به نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز توصیه می‌شود. زیرا آسیب زدن به برد گاهی جبران‌ناپذیر خواهد بود.



نمایش کد خطا AE یا EI در ماشین لباسشویی ال جی
نشان داده شدن هریک از این دو کد خطا به معنای تشخیص نشتی آب توسط سنسور مربوط به آن در کف ماشین لباسشویی است. علت این نشتی می‌تواند مشکلی در محل اتصال شلنگ‌ها باشد و یا اینکه اتصال‌های داخل ماشین لباسشویی به نوعی آسیب دیده‌اند. اگر مشکل در این‌ها نبود باید میکروسوئیچ را بررسی کرد و در نهایت به سراغ برد ماشین لباسشویی می‌رویم. برای بررسی مشکل اصلی و تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز می‌توانید روی نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز حساب کنید.

حل مشکل کد خطا LE به کمک نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز
این کد خطا را اگر دیدید باید بدانید در موتور ماشین لباسشویی شما مشکلی ایجاد شده است. بررسی موتور اغلب کار تخصصی‌تری بوده و می‌توانید از نمایندگی لباسشویی ال جی در اهواز کمک بگیرید. علت اصلی مشکل می‌تواند اختلال‌هایی در سیم‌کشی ماشین لباسشویی باشد. یا شاید خود موتور دچار آسیب جدی شده است. در هر صورت بررسی موتور و تعمیر لباسشویی ال جی در اهواز توسط یک کارشناس باتجربه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.
 
 
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها