کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دریافت سود روزانه با استیکینگ در صرافی راستین

صرافی ارز دیجیتال راستین

12 آذر 1401 ساعت 11:36

گروه کسب و کار: آیا می‌دانستید که امکان کسب سود روزانه از ارزهای دیجیتال وجود دارد؟ این امکان در صرافی ارز دیجیتال راستین از طریق استیکینگ (سرمایه‌گذاری) فراهم شده است.


در حال حاضر استفاده از ارزهای دیجیتال روز به روز افزایش می‌یابد، زیرا افراد بیشتری متوجه فواید و کاربردهای آن‌ها می‌شوند. اما اکثر کاربران، تنها راه کسب سود از دارایی‌های دیجیتال را خرید و فروش آن‌ها می‌دانند، در حالی که راه دیگری هم وجود دارد. این راه با عنوان استیکینگ (سرمایه ‌گذاری) شناخته می‌شود. خوشبختانه این راه سودآوری کم ریسک، برای سرمایه­گذاری ارزهای دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال راستین برای شما عزیزان فراهم شده است.

استیکینگ ارز دیجیتال چیست؟
استیکینگ (سرمایه ‌گذاری)، فرآیندی است که در آن توافق می‌کنید تا بخشی از کوین‌های خود را در یک شبکه بلاکچین سپرده‌گذاری کنید. شبکه بلاکچین نیز از کوین‌های شما برای امنیت و بهبود کارایی شبکه استفاده می‌کند. به عنوان مثال، از اعتبار کوین‌های سرمایه‌گذاری شده شما برای اعتبارسنجی تراکنش‌های انجام‌شده بر روی بلاکچین استفاده می‌شود. تایید تراکنش‌ها در ازای پاداش‌هایی انجام می‌شود که بین سرمایه‌گذار و اعتبارسنج تقسیم خواهد شد.
درواقع، این فرآیند شباهت زیادی به سپرده‌گذاری در سیستم مالی سنتی دارد. جایی که شما پول خود را به صورت سپرده ثابت در بانک می‌گذارید و بانک با آن کارهای اقتصادی انجام می‌دهد. در مقابل، شما نیز به مبلغ سپرده خود دست پیدا می‌کنید.
استیکینگ (سرمایه ‌گذاری)، از دو نظر بسیار بهتر از سپرده‌گذاری پول در بانک‌ها خواهد بود. اولا پول شما به صورت ریال سپرده‌گذاری نمی‌شود. بنابراین اگر کوین خود را به درستی انتخاب کنید، امکان افزایش سرمایه یا لااقل حفظ ارزش پول شما وجود دارد. ثانیا میزان بازده در تمامی کوین‌ها یکسان نیست و مثلا با استیکینگ ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی می‌توانید از سود سالیانه 45 درصدی برخوردار شوید.

مکانیسم استیکینگ ارز دیجیتال
به طور کلی سپرده‌گذاری ارز دیجیتال روش جدیدی است که به تایید تراکنش‌های بلاکچین کمک می‌کند. این فرآیند تایید تراکنش‌ها فقط در ارزهای دیجیتالی انجام می‌شود که از مدل اثبات سهام استفاده می‌کنند. بنابراین، هر ارز دیجیتالی که از اثبات کار استفاده می‌کند، این ویژگی را نخواهد داشت.
اساسا استیکینگ (سرمایه ‌گذاری)، به این صورت عمل می‌کند که شما و بسیاری از افراد دیگر مقداری کوین به یک شبکه بلاکچین می‌دهید. شبکه بلاکچین نیز افرادی را به عنوان تایید کننده اعتبار تراکنش‌ها انتخاب می‌کند. هنگامی که اعتباردهنده با موفقیت تراکنش را تایید کرد، تعدادی ارز دیجیتال جدید به آن‌ها پاداش داده می‌شود که از همان رمز ارز سپرده­گذاری شده خواهد بود. انتخاب اعتباردهنده نیز عمدتا به میزان سرمایه‌گذاری او بستگی دارد. هر چه کوین‌های بیشتری را به اشتراک بگذارد، احتمال انتخاب شدن او بیشتر خواهد بود.

مزایای استیکینگ ارز دیجیتال
استیکینگ ارز دیجیتال می‌تواند برای شما و شبکه بسیار سودمند باشد. این کار نه‌تنها برای شبکه بلاکچین بلکه برای سرمایه‌گذاران نیز مفید خواهد بود. در اینجا به برخی از مزایای استیکینگ (سرمایه‌گذاری) ارزهای دیجیتال اشاره می‌شود.
•    سازگار با محیط‌زیست: مکانیسم ارزهای دارای سیستم استیکینگ (سرمایه ‌گذاری)، به مصرف انرژی بسیار کمی منجر می‌شود که درنهایت به محیط‌زیست کمک می‌کند. همچنین به قدرت محاسباتی بالایی نیاز ندارند که تایید تراکنش‌های آن را بسیار آسان‌تر از استخراج ارزهای اثبات کار می‌کند.
•    کمک به شبکه بلاکچین: استیکینگ ارز دیجیتال به شبکه بلاکچین کمک می‌کند تا تراکنش‌ها را با سرعت و کارایی بیشتری تایید کند. نه‌تنها این، بلکه به ارائه امنیت بالا و از بین رفتن احتمال تراکنش تقلبی هم یاری می‌رساند.
•    سودآوری برای سرمایه‌گذار: استیکینگ (سرمایه‌گذاری) ارزهای دیجیتال به یکی از بهترین راه‌ها برای سودآوری تبدیل شده است.به طور کلی، می‌تواند بازده خوب و غیرفعالی را برای شما به ارمغان بیاورد. بنابراین افرادی که استراتژی معاملاتی آن‌ها بلندمدت است، می‌توانند از سرمایه هودل شده خود سود ماهانه استیکینگ داشته باشند. در عین حال، این روش، خطراتی هم دارد که در مبحث بعدی به آن می‌پردازیم.



معایب استیکینگ ارز دیجیتال
به خاطر داشته باشید که استیکینگ (سرمایه ‌گذاری) ارز دیجیتال شما با خطراتی نیز همراه است. زیرا برای مدت زمانی معین (معمولا 90 روز) نمی‌توانید به رمزارز خود دست بزنید. بنابراین، در این مدت امکان سقوط ارزش ارز دیجیتال وجود دارد. اگر کسی هستید که نمی‌توانید ریسک‌ها را تحمل کنید، گزینه‌هایی مانند سرمایه‌گذاری در بانک برای شما بهتر خواهد بود.

سرمایه‌گذاری در صرافی راستین
بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلیل مزایای فوق‌العاده استیکینگ، به سمت این گزینه سپرده‌گذاری روی آورده‌اند. اگر شما هم یکی از این افراد هستید، می‌توانید از مزایای فوق‌العاده سپرده‌گذاری ارز دیجیتال بهره‌مند شوید. درواقع شما با سرمایه‌گذاری در صرافی ارز دیجیتال راستین می‌توانید به این امکان دست پیدا کنید. می­توانید مراحل ذیل را دنبال کنید:

مرحله اول
اگر کاربر صرافی راستین نیستید، ابتدا باید در این صرافی ثبت‌نام کرده و مراحل احراز هویت مشتری را پشت سر بگذارید. در این مرحله می‌توانید کارت‌بانکی خود را به کیف پول اختصاصی خود در صرافی ارز دیجیتال راستین متصل کرده و با ریال به خرید ارزهای دیجیتال بپردازید.

مرحله دوم
پس از آنکه در صرافی راستین ثبت نام کردید، بایستی رمز ارزی را خرید کنید که امکان استیکینگ (سرمایه ‌گذاری) را به شما می‌دهد. در حال حاضر 9 ارز رمزنگاری اکسی اینفینیتی (AXS)، تتر (USDT)، شیبا (SHIB)، دوج کوین (DOGE)، بایننس کوین (BNB)، اتریوم (ETH)، بیت کوین (BTC)، سولانا (SOL) و ترون (TRX) در راستین قابلیت سپرده­گذاری دارند. همه این کوین‌ها قدرتمند هستند و آینده خوبی دارند. با این حال، خوب است که خودتان هم تحقیق زیادی بکنید و با دید باز دست به خرید بزنید.

مرحله سوم
پس از خرید ارز دیجیتال مورد نظر، باید حداقل کوین‌های خود را برای سپرده‌گذاری انتخاب کنید. در وب‌سایت صرافی راستین این گزینه وجود دارد که ارز دیجیتال خود را با آن سپرده‌گذاری کنید. صرافی نیز ارزهای دیجیتال را از طرف شما در شبکه‌های بلاکچین و استخرهای نقدینگی سپرده‌گذاری کرده و سود شما را به صورت روزانه پرداخت خواهد کرد. درخواست سرمایه‌گذاری پس از ثبت شدن، وارد مرحله پردازش می‌شود. این حالت ممکن است تا ۷ روز طول بکشد و پس از آن درخواست سرمایه‌گذاری شما فعال خواهد شد.

مزایای معامله در صرافی راستین
استیکینگ (سرمایه ‌گذاری) و تجارت کلی رمز ارزها در صرافی ارز دیجیتال راستین بسیار آسان خواهد بود. بنابراین، تنها کار سختی که سرمایه‌گذاران باید انجام دهند این است که برای یافتن بهترین ارز دیجیتال در بازار تحقیق کنند. در عین حال، بلاگ صرافی راستین نیز اخبار روزانه و بنیادی و اطلاعات مفیدی را در این باره در اختیار شما می‌گذارد.
همچنین حدود 200 ارز دیجیتال برتر بازار در صرافی راستین فهرست شده است و کارمزدهای آن نیز صفر تعیین شده‌اند. تابلوی قیمت‌های لحظه‌ای هم در صرافی وجود دارد که از طریق آن می‌توانید به قیمت زنده کوین‌ها دسترسی داشته باشید. پشتیبانی آنلاین 24 ساعته، کیف پول اختصاصی و تعداد بالای کوین‌ها از دیگر مزایای صرافی راستین هستند.

جمع‌بندی
استیکینگ (سرمایه ‌گذاری) ارزهای دیجیتال راهی عالی برای ایجاد یک منبع درآمد غیرفعال خواهد بود. این روش را می‌توان به طور قطع به عنوان آینده ارزهای دیجیتال در نظر گرفت. زیرا از مدل اثبات سهام استفاده می‌کند که بسیار سبزتر از مدل اثبات کار است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که سرمایه‌گذاری خود را آگاهانه انتخاب کنید. در صورت امکان، با یک متخصص ارزهای دیجیتال مشورت نمایید. اگر این کار برای شما امکان‌پذیر نیست، می‌توانید تحقیقات خود را به تنهایی و با کمک اینترنت انجام دهید.

منابع
1)    https://www.blockchain-council.org/cryptocurrency/staking-crypto/
2)    وب‌سایت صرافی ارز دیجیتال راستین

 

  1. وب‌سایت صرافی ارز دیجیتال راستین


کد مطلب: 372936

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/372936/دریافت-سود-روزانه-استیکینگ-صرافی-راستین

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir