کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمله وحشتناک راکون هار به دختر دانش‌آموز

12 آذر 1401 ساعت 11:40


گروه فیلم: یک دختر دانش آموز که هدف حمله یک راکون وحشی قرار گرفته بود با حضور به موقع مادرش از آسیب جدی در امان ماند.
....
یک راکون هار به یک دختر بچه ۷ ساله کانکتیکات در حالی که از خانه خود برای رفتن به مدرسه خارج می‌شود، حمله کرد.به گزارش فرارو، فیلم‌های دوربین مداربسته لحظه تکان دهنده حمله این جانور وحشی را در ساعت ۷:۴۵ صبح، در منطقه کنتیکت انگلیس ضبط کردند.

دختر که رایلی مک نامارا نام دارد بر اثر این حمله شروع به جیغ زدن کرد، در حالی که راکون به پای او چسبیده و شروع به گاز گرفتن کرد.لحظاتی بعد مادر از خانه خارج شد و راکون را از گردن گرفت و چند متر آنطرف‌تر پرتاب کرد. زن در حالی که در را با یک دست و راکون را با دست دیگر باز نگه داشته به دخترش گفت: برو داخل برو داخل! 

پیش از پرتاب مادر در حالی که راکون جیغ می‌کشید و سعی می‌کرد آن را از خود دور کند، برای کمک فریاد زد. او سرانجام آن را با دو دست می‌گیرد و سپس به حیات پرتاب می‌کند. جانور مبهوت برای چند ثانیه بی حرکت می‌ایستد و شروع به حرکت کرد.

مادر دختر این ویدئو را در فیس بوک خود منتشر کرد و گفت که فرزندش می‌خواهد به همه نشان دهد راکون چه کار کرده است. وی افزود: من نمی‌توانم به شما بگویم که چقدر به این دختر شجاع افتخار می‌کنم.جف کروکار، زیست شناس حیات وحش در این باره گفت: مادر به گونه‌ای رفتار کرد که بسیار قهرمانانه بود. من فکر می‌کنم او با اجتناب از گاز گرفتن و هشدار به همسایه برای عقب ماندن و رساندن کودک به مکان امن، همه چیز را به درستی انجام داد. وی افزود: راکون در ویدئو به نظر بیمار است.کروکار گفت: اگر راکونی را دیدند که غیرعادی عمل می‌کند، ممکن است از دهانش کف کند و آن‌ها را تعقیب کند و رفتار تهاجمی داشته باشد حتما باید آن را به مقامات گزارش دهند.این خانواده در پست فیس بوک خود گفتند که قرار است برای هاری بررسی شوند. آن‌ها گفتند که این حمله بی دلیل بوده است.


کد مطلب: 372938

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/372938/حمله-وحشتناک-راکون-هار-دختر-دانش-آموز

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir