به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۳۷۲۹۸۱

حمله دوباره یک پرسپولیسی به کی‌روش

حمله دوباره یک پرسپولیسی به کی‌روش
گروه ورزشی: محمد نصرتی بازیکن سابق تیم ملی ایران در خصوص دیدار این تیم برابر آمریکا در دور پایانی مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: متاسفانه ترس کادرفنی و کارلوس کی‌روش و انتقال آن به بازیکنان باعث شد ما کاملا ترسو و یک تیم خنثی در برابر آمریکا باشیم و همیشه گفته‌اند ترس برادر مرگ است و در حالی که ما در یک قدمی صعود قرار داشتیم این فرصت را از دست دادیم و کی‌روش با تفکرات دفاعی خود یک نسل طلایی را نابود کرد. 

به گزارش ایلنا، وی افزود: آمریکا برای ثانیه به ثانیه این بازی برنامه داشت و به هدف خود نیز رسید. مدافعین کناری این تیم دونده ظاهر شدند و مدام برای مهاجمین این تیم موقعیت سازی می کردند. هافبک‌های این تیم نیز به خوبی میانه میدان را در اختیار گرفته بودند و اجازه کار به بازیکنان ما را نمی دادند و مشخص بود به خوبی روی بازیکنان ما شناخت دارند و آن‌‍ها را آنالیز کرده اند.

بازیکن تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ اظهار داشت: یکی به من بگوید مارکارآقاجانیان به چه روزمه‌ای روی نیمکت تیم ملی حضور دارد؟ گفتند ایشان را بخاطر دیدار با آمریکا آوردند و آنها را آنالیز کرده است. پس خروجی این شناخت و آنالیز کجاست؟ حضور ایشان چه خروجی برای تیم ملی داشت؟

وی افزود: در هر جایی دنیا هر مربی که نتیجه نمی‌گیرد اگر خودش بفهمد استعفا می‌دهد وگرنه او را برکنار می‌کنند. حالا کی‌روش چه کار کرده که باید در تیم ملی به کار خود ادامه دهد، حضور او خیانت به فوتبال ایران است. او تیم با دعوت از بازیکنان مسن تیم را تبدیل به پیرترین تیم جام جهانی کرد. از طرفی بازیکنی مثل نورافکن که جوان است و نقش مهمی در صعود ما داشت چرا به تیم ملی دعوت نشد؟ چرا از مهره‌های کلیدی مثل شجاع خلیل زاده و وحید امیری استفاده نشد؟ نیمکت تیم ملی باید به یک مربی متفکر و بزرگ برسد نه یک فرد لجباز.
برچسب ها: محمد نصرتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها