به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ساعت ۱۴:۲۵
کد مطلب : ۳۷۳۰۰۰

هامان: نباید با فلیک ادامه داد

هامان: نباید با فلیک ادامه داد
گروه ورزشی: بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان صحبت‌های فلیک را ناامید کننده توصیف کرد و خواستار قطع همکاری با این مربی شد.به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ نمایشی ناامید کننده داشت و نتوانست راهی مرحله حذفی شود.
 
دتمار هامان، ستاره پیشین ژرمن‌ها به انتقاد از عملکرد هانسی فلیک پرداخت و برکناری این مربی را خواستار شد.
او گفت: بعد از یک افتضاح دیگر در جام جهانی یک چیز برای من روشن است و آن این که نباید فلیک با تیم ادامه دهد. فلیک ۱۶ ماه فرصت داشت تا یک تیم خوب بسازد اما او نتوانست. وقتی صحبت‌های او را در قطر شنیدم تنها بهانه تراشی را آن یافتم.

هامان ادامه داد: نه تنها فلیک ناامید ظاهر شد بلکه ستاره‌های تیم هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و عملکرد آن‌ها ضعیف‌تر از تیم باشگاهی بود. فلیک مسئول این ناکامی است و باید رفتاری مانند مارتینس، سرمربی بلژیک و تاتا مارتینو، سرمربی مکزیک از خود نشان دهد.هم مارتینو و هم مارتینس بعد از ناکامی در رساندن تیم‌های خود به مرحله حذفی استعفا دادند و هامان هم از فلیک می‌خواهد که استعفا دهد اما او چنین قصدی ندارد و حداقل تا کنون استعفا نداده است.

هامان درباره احتمال آوردن یک مربی خارجی گفت: به نظرم فکر خوبی است. یک مربی خارجی رویکرد جدیدی به فوتبال ما خواهد داد و می‌تواند مشکلاتی را که داریم برطرف کند.این برای دومین دوره پیاپی است که ژرمن‌ها از صعود به دور حذفی بازمی‌مانند و این برای نخستین بار در تاریخ فوتبال این کشور است که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. ژرمن‌ها در جام جهانی ۲۰۱۴ توانستند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها