به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۷۳۰۰۱

سون: می‌توانیم برزیل را شکست دهیم

سون: می‌توانیم برزیل را شکست دهیم
گروه ورزشی: کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوبی براین باور است که تیمش شانس پیروز شدن برابر برزیل را در مرحله حذفی جام جهانی دارد.به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال کره جنوبی با پیروزی که در بازی پایانی برابر پرتغال به دست آورد به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و باید در این مرحله به مصاف برزیل برود.
 
سون هیونگ مین، کاپیتان سرشناس کره جنوبی درباره قرعه برزیل گفت: برزیل نشان داده است که تیم بسیار باکیفیت است و از مدعیان قهرمانی  است اما ما هم شانس پیروزی در این بازی را داریم. برزیل در بعضی از بازی‌ها و دقایق نوسان دارد. نهایت تلاش خود را برای پیروز شدن به کار می‌گیریم.

او ادامه داد: من به عملکرد خود و تیمم افتخار می‌کنم. فوتبال پر از لحظات زیبا و احساسی است و به همین خاطر من به این ورزش بسیار علاقه دارم. در فوتبال لحظات سرنوشت‌ساز هستند و امکان پیروز شدن برابر بهترین تیم‌ها هم وجود دارد. ما دیدیم که ژاپن دست به کار باور نکردنی زد و اسپانیا و آلمان را کنار زد. من هم از خوشحالی زیاد اشک ریختم چرا که مدت‌ها بود منتظر این لحظه بودم. گاهی اوقات در اوج نیستم و عملکرد خوبی ندارم با این حال هم تیمی‌هایم در کنارم هستند و از من  حمایت می‌کنند و به همین خاطر باید از آن‌ها تشکر کنم.

سون در پایان گفت: هدف نخست ما صعود به مرحله حذفی بود. اکنون که در مرحله حذفی هستیم برای صعود به مراحل بالاتر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم. در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. احتمال هر چیزی وجود دارد. ما هم شانس خود را برابر برزیل آزمایش می‌کنیم.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها