به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ساعت ۱۸:۴۳
کد مطلب : ۳۷۳۰۳۷

گریزمان: هنوز با امباپه در زمین جور نیستم

گریزمان: هنوز با امباپه در زمین جور نیستم
گروه ورزشی: تیم ملی فرانسه فردا در یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف لهستان خواهد رفت. فرانسه دو بازی اول مرحله گروهی خود را برابر استرالیا و دانمارک برنده شد ولی در بازی سوم به تونس باخت.

آنتوان گریزمان، ستاره فرانسه، در آستانه بازی با لهستان گفت:«سال گذشته در یک هشتم نهایی یورو 2020 از سوئیس جلو افتادیم و سپس بازی را رها کردیم. سوئیس ورق را برگرداند و یاد گرفتیم که هیچ حریفی ساده نیست. این برای بازی فردا مقابل لهستان درس خوبی شد. نباید به هیچ عنوان بازی را رها کنیم. مربی به ما اعتماد کامل دارد و ما هم می دانیم که در زمین باید متحد کار کنیم.»
گریزمان در مورد هماهنگی با کیلیان امباپه در تیم گفت:«کیلیان در جام جهانی قبلی نیز با ما بود و عالی کار کرد ولی او نسبت به چهار سال قبل هم انسان و هم فوتبالیستی بهتر است. بیشتر حرف می زند و فضای رختکن را شاد می کند. او می داند که برای ما بازیکن مهمی است و اینکه هر کاری در درون و بیرون زمین انجام دهد، زیر ذره بین رسانه ها و هواداران است. ما کنار هم زیاد بازی نکرده ایم و هماهنگ شدن با او کمی سخت است ولی به این هماهنگی خواهیم رسید. من بیشتر از امباپه به عقب می روم تا توپ‌گیری کنم ولی تقریبا به سبک بازی او و چیزی که نیاز دارد، آشنا شده ام. حالا نسبت به ابتدای جام، همه چیز ساده تر است.»


نقش جدید در تیم ملی:«بله، حالا پشت سه مهاجم بازی می کنم و در این پست راحت و آزادم. اگر از لحاظ بدنی در بهترین فرم باشم، همه چیز نیز ساده تر پیش خواهد رفت.»
گل دقیقه پایانی برابر تونس که مردود اعلام شد:«اولین بار برابر اسپانیا گل من توسط وی ای آر رد شد و حس تلخی داشت. درست است که بازی را به تونس باختیم ولی اگر بازی برای ما مهم بود، به شکل دیگری کار می‌کردیم.»
برچسب ها: تیم ملی فرانسه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها