به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۲ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب : ۳۷۳۰۴۱

لواندوفسکی: به مسی گفتم بیش از حد دفاع می‌کنی!

لواندوفسکی: به مسی گفتم بیش از حد دفاع می‌کنی!
گروه ورزشی: تیم ملی آرژانتین چهارشنبه شب در سومین دیدار از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی لهستان رفت و با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

پس از تقابل مسی و لواندوفسکی در مراسم توپ طلای 2022 با اظهارات تندی که مطرح شد، این دو بازیکن در این دیدار روبروی یکدیگر قرار گرفتند.در حالی که آرژانتین از حریف پیش بود و لهستان باید منتظر نتیجه بازی مکزیک برابر عربستان سعودی می‌ماند تا تکلیف صعودش به مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 مشخص شود، توپی در میانه زمین به مسی رسید و این لوا بود که با خطا او را متوقف کرد. این ستاره پاری سن ژرمن پس از این خطا ابتدا مکثی کرد و ایستاد اما سپس بدون این که به عذرخواهی لواندوفسکی توجهی داشته باشد، دست دراز شده به سمتش را نادیده گرفت و به مسیرش ادامه داد.
این داستان کمی بعد ادامه پیدا کرد و وقتی بازیکنان در پایان بازی در حال خوش و بش با یکدیگر بودند، آنها بار دیگر با هم روبرو شدند.

صحبتی کوتاه بین این دو ستاره سابق و فعلی بارسلونا شکل گرفت، در حالی که دست‌شان را مقابل دهان گرفته بودند و در نهایت رفتار خوبی داشتند تا این معضل تمام شده باشد اما این که چه حرفی بین آنها رد و بدل شده مطمئنا همان جا بین خودشان خواهد ماند.
مسی پس از پایان بازی درباره درگیری رخ داده به خبرنگاران گفت:« اتفاقی خاصی نبود، چیزی نبود. او اسپانیایی صحبت نمی‎‌کند و هر اتفاقی که در زمین رخ بدهد در همان زمین و البته رختکن خواهد ماند.»


روبرت لواندوفسکی اما در مصاحبه با نشریه بیلد فاش کرد که به مسی چه گفت:«مکالمه کوتاه و جالبی بود. به مسی گفتم بر خلاف معمول، دفاعی‌تر از همیشه بازی می کند. البته گاهی این به خاطر نیاز تیم است.»
لوا در مورد خطایی که روی مسی مرتکب شد، گفت:«بله، برخورد ما کمی عجیب بود چون من در مرکز زمین مشغول دفاع کردن بودم. می دانستم که تیم نیاز دارد تا من در کارهای دفاعی شرکت کنم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها