به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ساعت ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۳۷۳۰۹۸

تهدید یك روزنامه علیه معترضان

تهدید یك روزنامه علیه معترضان
گروه سیاسی: روزنامه جوان  وابسته به سپاه پاسداران کسانی که از شکست تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی مقابل آمریکا شاد شدند را «بسیار بسیار اندک» دانست و با طرح این سوال که «با این اقلیت کوچک اما پرسروصدا چه باید کرد» هشدار داد که اگر این طیف علیه امنیت جامعه اقدام کند، از حق زندگی در ایران و دریافت خدمات اجتماعی محروم خواهند شد!
این روزنامه نوشت: اکنون با عده‌ای قلیل، ولی پرسروصدا مواجهیم که نه‌تن‌ها از شکست کشورشان شاد می‌شوند، بلکه شادی خود را ابراز می‌کنند. قلیل بودن این عده صرفاً یک ادعا نیست بلکه پایش‌های معتبر نیز همین نکته را اثبات می‌کند...پس واقعیت این است که شمار کسانی که به ناکامی کشورشان افتخار می‌کنند بسیاربسیار اندک است، اما به دلیل هم‌راستایی آن‌ها با منافع غرب، رسانه‌های بیگانه مایلند آن‌ها را ده‌ها برابر واقع و حتی اکثریت مردم معرفی کنند.
نویسنده در ادامه با طرح این سوال که «با این‌ها چه باید کرد؟ آیا باید از حق زندگی در ایران یا دریافت خدمات اجتماعی محروم شوند؟» نوشت: خیر، تا زمانی که علیه امنیت و جامعه خود اقدامی نکرده‌اند از آزادی‌های قانونی برخوردارند و کسی متعرض‌شان نخواهد شد، اما نباید انتظار داشته باشند که اکثریت مردم وطن‌دوست مقدرات خود را به دست این بیگانه‌پرستان بسپارند. تا وقتی‌که این وطن‌ستیزی تنها جنبه فکری داشته باشد و بر مبنای آن عملی علیه کشور خود نکنند، کسی با آن‌ها کاری ندارد و حتی با گفتگو می‌توان آن‌ها را متوجه اشتباه‌شان کرد، اما اگر بخواهند از تجزیه ایران و تهدیدکنندگان تمامیت ارضی و امنیت ملی کشور حمایت کنند، این آزادی از آن‌ها سلب خواهد شد، چنان که در همه دنیا همین‌گونه است.


 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها