به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۲:۴۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۳ ساعت ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۳۷۳۲۰۶

مسی و رونالدو دو مجری بزرگ را به جان هم انداختند!

مسی و رونالدو دو مجری بزرگ را به جان هم انداختند!
گروه ورزشی: عملکرد درخشان لیونل مسی برابر استرالیا و گلزنی در بازی شماره 1000 در دوران ورزشی، باعث شد تمجید و ستایش ها از این فوق ستاره آرژانتینی اوج بگیرد. در تورنمنتی که کریستیانو رونالدو هنوز خیلی خوب ظاهر نشده، لئو مسی در اوج قرار دارد و دیشب و بعد از اتمام بازی، کارشناسان شبکه بی‌بی‌سی از جمله گری لینه کر به شدت به تمجید از این بازیکن پرداختند. اما پیرس مورگان، مجری مشهور و دوست صمیمی رونالدو چندان موافق نظرات آنها نبوده و خیلی سریع پاسخ داد.

پیرس مورگان گفت: "این طرفداری بی امان و افراطی همه کارشناسان شبکه بی‌بی‌سی از لیونل مسی دیگر دارد زیاد از حد و تند می شود. دیگر نگران شدم حادثه ای در استودیو رخ دهد. بچه ها، به خودتان مسلط باشید. البته لیونل مسی نمایش خوبی مقابل یک تیم متوسط داشت، اما ببینید او در برابر یک تیم خوب چگونه عمل می کند."
اما طولی نکشید که گری لینه کر در مقام پاسخگویی برآمده و گفت: "خوشحالم که برای مدت کوتاهی از زیر بیرق رونالدو بیرون آمدی تا نظر خودت را بیان کنی."
ریو فردیناند نیز در ادامه گفت: "مسی با اختلاف بهترین عملکرد فردی که تا به حال در این جام جهانی دیده‌ایم را ارائه داد و بازی مسی در این دیدار اساطیری و خداگونه بود."
آلن شیرر، ستاره سابق فوتبال انگلیس نیز افزود: "مسی در نیمه دوم فوق العاده بود و در نیمه اول نیز موفق به گلزنی شد، چه عملکردی. ما در گذشته بارها در مورد توانایی های این بازیکن صحبت کرده ایم. میل شدید به حمله و توانایی مسی برای حرکت با توپ، توجه اغلب مدافعان حریف را به سمت مسی جلب می کند و اینگونه هم تیمی های او فضا پیدا می کنند. همه چیز معطوف مسی بود، اما استرالیا نیز عملکرد درخشانی برای بازگشت به بازی داشت و این نمایش به نوعی نماد عملکرد استرالیا در این مسابقات بود."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها