به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۳۷۳۳۲۰

رودری: از باخت مقابل ژاپن درس گرفتیم

رودری: از باخت مقابل ژاپن درس گرفتیم
گروه ورزشی: اسپانیا در آخرین دیدارش در مرحله گروه جام جهانی مقابل ژاپن ابتدا با گل آلوارو موراتا پیش افتاد اما در ادامه دو گل دریافت کرد و 2-1 شکست خورد. با این نتیجه اسپانیا در رتبه دوم گروه قرار گرفت و باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف مراکش برود. 

در همین رابطه رودری پیش از مصاف با مراکش به خبرنگاران گفت:" اکنون یک رقابت جدید در حال آغاز است. همیشه تحلیل هایی وجود دارد که ما می توانیم در چه چیزی پیشرفت کنیم، حتی پس از پایان بازی ها و دیدارهایی که در آن خوب بازی کرده ایم. در مقابل ژاپن نکات زیادی برای بهتر شدن وجود داشت، چون اتفاقی که افتاد مثل یک فروپاشی 10 دقیقه ای بود و این اتفاقی است که ما باید در آن عملکرد بهتری داشته باشیم. دیدار با ژاپن به ما این اخطار را داد که دیگر نباید آن عملکرد را تکرار کنیم.
رودری اضافه کرد:"دستورات مربی مشخص است. بازیکنان مسئولیت را بر عهده گرفته اند و ما با خوشحالی تمرین می کنیم و می خواهیم به مرحله یک چهارم برسیم و می دانیم که توانایی رسیدن به آن را داریم.
رودری که در منچسترسیتی توسط پپ گواردیولا در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند، در تیم انریکه به عنوان مدافع میانی به کار گرفته شده است و عملکردی قابل قبولی داشته است.


رودری در پایان صحبت هایش در مورد این تغییر پست گفت:" من سعی می کنم از ویژگی‌هایم بهترین استفاده را بکنم. کمک می‌کنم تا از عقب زمین بازیسازی کنیم. حریفانمان فاصله کمی بین خطوط به ما می دهند بنابراین نقش دفاع وسط در ایده های ما بسیار حیاتی است. ما روش خاصی برای بازی داریم و می دانیم چه زمانی باید دست به ریسک بزنیم و چه زمانی ریسک نکنیم. "
اسپانیا و مراکش سه بار در تاریخ جام جهانی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که یک تساوی 2-2 در جام جهانی روسیه و دو برد برای اسپانیا در تقابل های رو در رو برای آنها ثبت شده است. دیدار این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، روز سه شنبه مورخ 15 آذر ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.
برچسب ها: تیم ملی اسپانیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها