کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

قاتل ۸۴ ساله: همسرم به من محبت نمی‌کرد!

تابناک , 14 آذر 1401 ساعت 17:48


گروه حوادث:پیرمرد ۸۴ساله که از بی‌توجهی و کم‌محبتی همسرش خسته شده بود، او و فرزند‌خوانده شش ساله‌اش را کشت. متهم پس از این جنایت خود را تسلیم پلیس کرد. بامداد هفتم آذر امسال مرد سالخورده‌ای در تماس با پلیس کرج از قتل همسر و فرزندخوانده‌اش خبر داد. اپراتور ۱۱۰ آدرس خانه این پیرمرد را گرفت و حوالی ساعت چهار صبح تیم کلانتری۱۱ کرج مقابل خانه مورد نظر در حوالی میدان شهدا حاضر شد.ماموران با ورود به خانه با صحنه هولناکی رو‌به‌رو شدند. پیکر غرق در خون پسر‌بچه و زن میانسالی روی زمین افتاده بود. پیرمرد هم ناراحت روی مبلی نشسته و به جنازه‌ها خیره مانده بود.

 
با تایید این قتل، موضوع به بازپرس کشیک قتل کرج و کارآگاهان گزارش شد و تیم جنایی خود را به محل قتل رساندند. آثار درگیری در خانه مشاهده می‌شد که احتمال درگیری پیرمرد و همسرش را قبل از قتل قوت بخشید.
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره گفت: «با تحقیقات محلی، جسد زن میانسال و پسر شش ساله به پزشکی قانونی انتقال یافت. متهم نیز با انتقال به پلیس آگاهی تحت بازجویی قرار گرفت و درباره انگیزه‌اش از قتل عنوان کرد؛ چند سال قبل و پس از مرگ همسرش به خاطر تنهایی و نداشتن فرزند با زن میانسال ازدواج کرده بود. چون نمی‌توانست بچه‌دار شود، خواهرزاده همسر دومش را به خانه آورده و به عنوان فرزندخوانده از او مراقبت می‌کردند. مدتی بود توجه و محبت زن میانسال به فرزندخوانده‌شان و بی‌توجهی به پیرمرد باعث اختلاف و درگیری این زوج شده بود. از سوی دیگر دچار اختلاف مالی هم شده بودند. ساعت دو بامداد عصبانی از رفتار همسرم، چاقویی از آشپزخانه برداشتم و اول سراغ فرزند‌خوانده‌ام رفتم و او را کشتم. بعد سراغ همسرم رفتم.

او از خواب بیدار شد و درگیر شدیم که با چند ضربه او را هم کشتم. مدتی کنار جسد آن‌ها نشستم و بعد با پلیس تماس گرفتم.»به گفته رئیس پلیس آگاهی البرز، متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات درباره سلامت روانی او و انگیزه‌اش از قتل با دستور بازپرس جنایی کرج ادامه دارد.نادر بیگی در پایان خاطر نشان کرد: «متاسفانه ناتوانی در کنترل خشم یکی از دلایل قتل‌های خانوادگی است. کمی فکر و تحمل در زمان عصبانیت می‌تواند از وقوع جنایت جلوگیری کند.»


کد مطلب: 373457

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/373457/قاتل-۸۴-ساله-همسرم-محبت-نمی-کرد

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir