به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۳۷۳۴۷۴

خواسته رونالدو رد شد: خبری از پول اضافه نیست!

خواسته رونالدو رد شد: خبری از پول اضافه نیست!
گروه ورزشی: در بحبوحه برگزاری رقابت های جام جهانی، تمامی اعضای هیئت مدیره باشگاه یوونتوس به صورت دسته جمعی استعفا کردند و این باشگاه محبوب در روزهای اخیر دچار حواشی عجیبی شده است. به نظر سندسازی و حسابرسی جعلی مدیران این باشگاه در سال های اخیر دلیل اصلی این کار بوده است. اما در این میان کریستیانو رونالدو سندی رو کرده که رقم قابل توجهی از این باشگاه طلبکار است و بر اساس آن قصد دارد حدود دو سال بعد از جدایی از یوونتوس، این پول را دریافت کند.

رونالدو در حال حاضر سه سند از قراردادهای خصوصی خود با یوونتوس در اختیار دارد و با تکیه بر همین اسناد قصد دارد دستمزد هنگفت خود را دریافت کند. او پس از انصراف از دریافت دستمزد چهار ماه خود در ماه های اولیه سال 2020، سه سند را با باشگاه امضا کرد تا در آینده دستمزد سه ماه خود در مجموع به ارزش 19.5 میلیون یورو را دریافت کند. حالا این ستاره پرتغالی بر اساس این اسناد قصد دارد پول خود را دریافت کرده و یوونتوس را در مخمصه ای جدید قرار دهد.
اما دادستانی تورین مدعی شد این توافقات خصوصی اصلا ارزش قانونی ندارند و رونالدو نمی تواند بر این اساس دستمزد جدیدی از باشگاه ایتالیایی دریافت کند. البته مشخص نیست آیا رونالدو از طریق دیگر این پرونده را پیگیری می کند یا خیر، اما در حال حاضر باید باشگاه یوونتوس را برنده این مناقشه توصیف کرد. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها