به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : ۳۷۳۴۷۹
اولیویه ژیرو:

اطمینان دارم امباپه رکوردم را خواهد شکست

اطمینان دارم امباپه رکوردم را خواهد شکست
گروه ورزشی: اولیویه ژیرو دیروز با گلزنی در مقابل تیم ملی لهستان 52 گله شده و بالاتر از تیری آنری عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال فرانسه در رده ملی را از آن خود کرد. اما کیلیان امباپه نیز دیروز دو بار موفق به گلزنی شد و حالا بازیکن 23 ساله در تنها 63 بازی برای فرانسه 33 گل زده و به نظر می‌رسد که در سال های آتی جای اولیویه ژیرو را خواهد گرفت. خود این مهاجم باتجربه نیز به این موضوع اعتراف کرده و اذعان داشت توانایی های کیلیان امباپه همه را تحت تاثیر قرار می دهد.

اولیویه ژیرو گفت: "حالا که من موفق به انجام این کار شدم، باید از این رکوردشنی و تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ فرانسه حداکثر استفاده را ببرم و خوشحالم باشم. زیرا من اطمینان دارم که کیلیان امباپه به زودی به این تعداد گل رسیده و جایگاه من در رده اول را از آن خود خواهد کرد. امباپه قطعا رکورد من را خواهد شکست و این بازیکن در سال های آینده نیز به طی این روند رو به صعود و پیشرفت خود ادامه می دهد.
کیلیان امباپه در دیدار مقابل لهستان نیز دوباره درخشید و دو گل فوق العاده به ثمر رساند. به نظر من این بازیکن شایسته رسیدن به این هدف است و امباپه همچنان همه را تحت تاثیر قرار می دهد. همه ما می دانیم که کیلیان چه توانایی هایی دارد و دیگر چه چیزی می توان در مورد توانایی های این بازیکن گفت."
برچسب ها: تیم ملی فرانسه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها