به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب : ۳۷۳۴۸۱

رسمی: فیفا شکایت فدراسیون فرانسه را رد کرد

رسمی: فیفا شکایت فدراسیون فرانسه را رد کرد
گروه ورزشی: تیم ملی فرانسه در آخرین بازی مرحله گروهی خود در جام جهانی 2022 با نتیجه غیرمنتظره 2-1 مغلوب تونس شد، اما به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی صعود کرد. اما این بازی با اتفاقاتی جنجالی به پایان رسید و گل آنتوان گریزمان، ستاره تیم ملی فرانسه در دقایق پایانی در شرایطی مردود اعلام شد که بازیکنان این تیم جشن شادی نیز برپا کرده بودند. اما داور بعد از لحظاتی و با تکیه بر تکنولوژی بازبینی صحنه، این گل را آفساید اعلام کرد. مسئولان فدراسیون فرانسه پس از این دیدار به فیفا شکایت کرده و معتقد بودند گل گریزمان به اشتباه مردود شده است، اما فیفا اکنون پاسخ آنها را رسما اعلام کرده است.

در بیانیه فیفا آمده است: "کمیته انضباطی فیفا اعتراض ارائه شده توسط فدراسیون فوتبال فرانسه در رابطه با بازی تونس و فرانسه و صحنه گل آنتوان گریزمان در جام جهانی در تاریخ 30 نوامبر را رد کرده است."
اگرچه شکست فرانسه مقابل تونس باعث شکسته شدن رکورد پیروزی های متوالی آنها شد، اما در نهایت مانع از راهیابی آنها به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان صدرنشین گروه نشد. ستاره های دیدیه دشان در مرحله یک هشتم شب گذشته تیم ملی لهستان را شکست دادند و حالا آنها برای حضور در نیمه نهایی شنبه بعد به مصاف انگلیس می روند.
برچسب ها: تیم ملی فرانسه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها