به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۶:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۳۷۳۴۹۰

می‌خواهید خوشحال شوید؟ بازی مسی را تماشا کنید

می‌خواهید خوشحال شوید؟ بازی مسی را تماشا کنید
گروه ورزشی: لئو مسی پیشتاز شاخص های شادی در بین هواداران جام جهانی است. یورومریکاس اسپورت مارکتینگ گزارشی را با همکاری گوگل ارائه کرده است که در آن سوالاتی در مورد جام جهانی 2022 و لیونل مسی در 65 کشور پنج قاره جهان مطرح شده است. فوق ستاره آرژانتینی کسی است که هواداران جام جهانی را صرف نظر از مسائل سیاسی، مذهبی، نژادی و اجتماعی خوشحال می کند.

در این نظرسنجی، 87 درصد پرسش‌شوندگان، جام جهانی را اتفاقی خوشحال کننده عنوان کرده اند. 71 درصد از تماشای بازی لیونل مسی خوش‌شان می آید و تماشای بازی های او 86 درصد پرسش‌شوندگان را خوشحال می کند. 69 درصد دوست دارند یک فوق ستاره در تیم محبوب‌شان در جام جهانی بازی کند. 89 درصد آنها نیز اشاره کرده اند که دوست دارند این فوق ستاره لیونل مسی باشد. 82 درصد به خاطر بازیکن یا بازیکنانی خاص جام جهانی را تماشا می کنند و برای 72 درصد نیز دلیل تماشا لیونل مسی بوده است.

جراردو مولینا، مسئول گزارش جهانی این نظرسنجی، در این رابطه بیان کرد: «فوتبال نمادی است از آنچه در زندگی تکرار می‌شود، جایی که افراد شکست می‌خورند یا پیروز می‌شوند، جایی که در نبردها با شجاعت و قهرمانانه مبارزه می کنند.»
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها