به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۴ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۳۷۳۴۹۳

قیمت امروز مارادونا 350 میلیون یورو بود!

قیمت امروز مارادونا 350 میلیون یورو بود!
گروه ورزشی: انتقال 222 میلیون یورویی نیمار از بارسا به پی اس جی، همچنان گران ترین نقل و انتقال تاریخ فوتبال است. سال هاست که تیم ها برای خرید بازیکن مبالغی بالا هزینه می کنند و حتی پاندمی کرونا نیز نتوانست مانعی در این راه ایجاد کند. ارزش بازیکنان رشد فزاینده‌ای داشته و گاهی مبالغی عجیب برای انتقال یک بازیکن هزینه می شود اما تاکنون از خود سوال کرده اید که اگر فوق ستاره های سابق فوتبال الان بازی می کردند، چقدر ارزش داشتند و برای انتقال‌شان چه اندازه باید هزینه می شد؟

 "PlayRatings" این را بررسی کرده و بر این اساس اگر رونالدو نازاریو الان بازی می کرد، برای انتقال او باید 384 میلیون پوند پرداخت می شد(445 میلیون یورو) و گران‌ترین بازیکن لقب می گرفت. رونالدو در تابستان 1997 با انتقالی 25 میلیون دلاری از بارسا به اینتر پیوست اما برای چنین انتقالی امروز باید نزدیک به 400 میلیون یورو هزینه شود. 

پس از او در این فهرست دیه‌گو مارادونا، کریستین ویه‌ری(اینتر) و میشل پلاتینی(یوونتوس) با 305 و 296 میلیون پوند قرار می گیرند(354 و 343 میلیون یورو). در این گزارش همچنین ارزش مارادونا در پایان فصل 87-1986 که او موفق شد اولین قهرمانی سری آ ایتالیا را با ناپولی کسب کند، 390 میلیون پوند تخمین زده شده است. در این فهرست ارزش مارکو فان باستن(میلان) 291 میلیون پوند، گابریل باتیستوتا(فیورنتینا) 249 میلیون پوند و گونسالو ایگواین(یوونتوس) 234 میلیون پوند قید شده است.

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها