به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۳:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ساعت ۰۹:۲۹
کد مطلب : ۳۷۳۵۳۳

وینیسیوس: به خاطر پله می‌خواهیم قهرمان شویم

وینیسیوس: به خاطر پله می‌خواهیم قهرمان شویم
گروه ورزشی:ستاره تیم ملی فوتبال برزیل از انگیزه بالای خود و دیگر هم تیمی هایش برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت.به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال برزیل نمایشی خیره کننده در یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشت. برزیل که به مصاف کره جنوبی رفت با نتیجه ۴ بر یک به پیروزی دست پیدا کرد تا با اقتدار حریف کرواسی در یک چهارم شود.
 
وینیسیوس در این بازی نمایش خوبی داشت و گل نخست برزیل را به ثمر رساند. او بعد از بازی گفت: امیدوارم که این رقص ما تا پایان ادامه داشته باشد. این پیروزی را به پله تقدیم می‌کنیم که بیش از همیشه به قدرت و انرژی نیاز دارد. او را صمیمانه از راه دور در آغوش می گیریم. این پیروزی برای او است. امیدوارم که به خاطر پله هم که شده است جام قهرمانی را بالای سر ببریم و آن را به او تقدیم کنیم.

او ادامه داد: هر بازی که انجام می دهیم اعتماد به نفس ما را بیشتر می‌کند. به نظرم هماهنگی تیم بازی به بازی بیشتر می‌شود. برابر تیمی بازی کردیم که فضای زیادی به ما داد و این چیزی است که ما می خواهیم. بازیکنان برزیل وقتی فضا در اختیار داشته باشند دست به هر کار می زنند. به نظرم بسیار خوب در میدان حرکت کردیم و شخصیت تیمی خود را با این بازی زیبا به نمایش گذاشتیم. من از گل زدن و حضور در جام جهانی بسیار خوشحال هستم. این رویای من بود و از این رویا لذت می برم.

وینیسیوس در پایان گفت: همه تیم آماده هستند. سرمربی تیم از ما می خواهد که همواره جلوی دروازه آرامش خود را حفظ کنیم. با قدرت ادامه می دهیم و خود را آماده بازی با کرواسی خواهیم کرد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها