به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۳۷۳۵۷۹
عصبانی ترین نسخه ستاره سابق بارسا؛

اتوئو یک فیلمبردار را به باد کتک گرفت!

اتوئو یک فیلمبردار را به باد کتک گرفت!
گروه ورزشی: تصاویر تکان‌دهنده‌ای از حمله اسطوره و رئیس فعلی فدراسیون فوتبال کامرون، ساموئل اتوئو به مردی در خارج از ورزشگاه در جام جهانی قطر در فضای مجازی منتشر شده است.
این کلیپ باورنکردنی مهاجم سابق بارسلونا، اینترمیلان و چلسی را در حال ترک ورزشگاه 974 دوحه بعد از پیروزی برزیل در یک هشتم نهایی جام جهانی مقابل کره جنوبی نشان می دهد.
در ابتدا اتوئو خوشحال به نظر می رسد و با طرفداران منتظر عکس می گیرد؛ البته قبل از اینکه مردی با دوربین فیلمبرداری به سمت راست او نزدیک شود.
مشخص نیست چه چیزی باعث آزار اتوئو شده است. کسی که به عنوان سفیر جام جهانی 2022 در قطر حضور دارد. اما او با عصبانیت واکنش نشان می دهد و شروع به هل دادن فیلمبردار می کند.

در این مرحله، تماشاگران مختلف وارد عمل می‌شوند تا تلاش کنند این درگیری را بخوابانند اما اتوئو ول‌کن قضیه نبوده و همچنان به تعقیب این مرد فیلمبردار ادامه می دهد. در حالی که چهار مرد اتوئو را عقب نگه داشته‌اند او همچنان در تلاش برای حمله به این فیلمبردار است.
در ادامه این اسطوره فوتبال کامرون گوشی موبایل خود را به فردی که در کنارش حضور دارد، می دهد و با جدیت بیشتری به تعقیب فیلمبردار ادامه می دهد. در نهایت به شکلی باورنکردنی اتوئو با یک ضربه محکم پا به بدن این مرد می زند به شکلی که از شدت آن روی زمین می افتد.

همانطور که توسط La Opinion گزارش شده است، اتوئو به سرعت توسط خبرنگاران محاصره و از او پرسیده شد که چه اتفاقی افتاده است، اما او بی خیال نشان داد و به سرعت توسط نیروهای امنیتی هدایت شد.

یک ساعت قبل از وقوع این حادثه ناخوشایند، اتوئو در داخل ورزشگاه به همراه چاد جانسون بازیکن سابق NFL در حالی که بازی برزیل را تماشا می کرد، مشاهده شد.
گفتنی است اتوئو در سال 2019 پس از یک دوره بازی در قطر با تیم قطر اس سی، بازنشسته شد. او پس از حضور در آکادمی رئال مادرید در سال 1997، بیشتر به خاطر حضور در بارسلونا، اینترمیلان و چلسی مشهور است.





برچسب ها: ساموئل اتوئو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها