به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ساعت ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۳۷۳۵۹۳

مراقب جنازه برجام باشید

مراقب جنازه برجام باشید
گروه سیاسی: روزنامه کیهان در یادداشتی با عنوان «مراقب جنازه برجام باشید» تاکید کرد جمهوری اسلامی نباید بگذارد برجام رسمیت پیدا کند.
کیهان نوشت: در شرایط حساس کنونی جمهوری اسلامی ایران می‌بایست از هرگونه اقدام فریبکارانه طرف مقابل که منجر به رسمیت بخشیدن به برجام گردد ازقبیل نشست کمیسیون مشترک و... پرهیز نماید و با دیپلماسی قوی سیاسی این پیام را به جهان منتقل نماید که شکست برجام و عوارض ناشی از آن تنها متوجه کشورهایی است که با عدم پایبندی به تعهدات و خروج از برجام مهر باطل بر تابوت آن کوبیده‌اند و نکته اساسی اینکه در حالی که پروتکل الحاقی جزئی از برجام است و طرفین با قریب ۵ سال مذاکره برای احیاء برجام به نتیجه نرسیده‌اند، آژانس بین‌المللی بر اساس مفاد کدام توافق‌نامه، ایران را متهم به عدم همکاری در بازرسی از سه مکان اعلام نشده نموده است!؟
این روزنامه در پایان نوشته: دستگاه سیاسی و دیپلماسی می‌بایست علاوه‌بر مقابله با توطئه ساختگی و تکراری دشمن که حد یقفی بر آن مترتب نیست‌، بررسی این مهم و نقش آن‌ در خنثی‌سازی توطئه‌های مشترک «آژانس، آمریکا و سه کشور اروپایی» را در جهت عدم مشروعیت قطعنامه صادره از سوی شورای حکام، مورد توجه جدی قرار دهد.
برچسب ها: برجام
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها