به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۳۷۳۶۲۴

منتقدان آمریکا از جف بریجز تجلیل می‌کنند

منتقدان آمریکا از جف بریجز تجلیل می‌کنند
گروه فرهنگی:جوایز منتخب منتقدان امسال با اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری از جف بریجز تجلیل می‌کند.جف بریجز برای دریافت جایزه یک عمر دستاورد هنری در بیست و هشتمین دوره اهدای جوایز منتخب منتقدان انتخاب شد. این جایزه در مراسمی که ۱۵ ژانویه در لس‌آنجلس برگزار می‌شود به این بازیگر کهنه کار اهدا می‌شود.
بریجز اکنون در حال بازی در سریال درام «مرد پیر» شبکه FX است.

وی برای بازی در فیلم «دل دیوانه» در سال ۲۰۰۹ نیز برنده جایزه منتخب منتقدان شده بود و با همان فیلم جایزه اسکار ۲۰۱۰، گلدن گلوب، جایزه انجمن بازیگران و جایزه مستقل اسپیرت را دریافت کرده بود.از دیگر فیلم‌های وی می‌توان از «آخرین نمایش فیلم» یاد کرد که در سال ۱۹۷۲ اولین نامزدی اسکار را برایش رقم زد. دیگر فیلم‌های وی شامل «رعد و برق» در کنار کلینت ایستوود، «آدم فضایی»، «رقیب» و «شجاعت واقعی» نیز در سال‌های بعد برایش نامزدی اسکار را به ارمغان آورند.

بریجز اکنون سخنگوی کمپین ملی «قدرت ما را به اشتراک بگذار/ نه به گرسنگی بچه‌ها» است که برای پایان دادن به گرسنگی کودکان در آمریکا تلاش می‌کند.جوی برلین مدیرعامل این جوایز در بیانیه‌ای از مجموعه کارهای بریجز تجلیل کرد و نوشت از اولین بازی او در کنار پدرش در «شکار دریایی» تا بازی نمادین ‌وی در «لبوفسکی بزرگ» و بازی برنده اسکار در فیلم «دل دیوانه» تا کار شگفت‌انگیزش در «مرد پیر» همه و همه نشان دهنده چند دهه حرفه بی‌همتای اوست.جف بریجز ۷۲ ساله بازیگر، تهیه‌کننده، آهنگساز و خواننده است و سال ۲۰۲۰ اعلام کرد به سرطان لنفاوی مبتلا شده و در حال درمان است.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها