به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۵ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۳۷۳۶۷۷
ویرژیل فن‌دایک:

این دیدار نبرد بین من و لیونل مسی نیست

این دیدار نبرد بین من و لیونل مسی نیست
گروه ورزشی: روزهای حساس جام جهانی فرا رسیده و جمعه دو تیم بزرگ و پرهوادار آرژانتین و هلند در مرحله یک چهارم نهایی این تورنمنت و در قطر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اما چشم بسیاری از طرفداران فوتبال به رویارویی ویرژیل فن‌دایک و لیونل مسی در این مسابقه است و ستاره باتجربه تیم ملی هلند مدعی شد آنها تنها با داشتن یک برنامه مناسب می توانند جلوی درخشش کاپیتان آلبی سلسته در این دیدار را بگیرند.

ویرژیل فن دایک گفت: "مشکل اصلی هنگام بازی کردن برابر تیم ملی آرژانتین این است که وقتی شما در حال حمله کردن روی دروازه این تیم هستید، لیونل مسی در گوشه ای کمین کرده و آماده حمله کردن به سمت دروازه شماست و به همین دلیل ما باید از نظر سازماندهی خط دفاعی، بسیار آماده و تیزهوش باشیم تا بتوانیم این بازیکن را متوقف کنیم.
همچنین دیگر بازیکنان تیم ملی آرژانتین نیز همیشه در زمین به دنبال یافتن لیونل مسی هستند تا از این طریق حمله ای روی دروازه تیم حریف ترتیب ببینند. البته این دیدار، نبردی بین من و لیونل مسی یا تیم ملی هلند مقابل این بازیکن نیست، بلکه مسابقه هلند مقابل آرژانتین در پیش است. هیچ کس به تنهایی نمی تواند این کار را انجام دهد و ما برای مهار لیونل مسی باید یک برنامه تیمی خوب داشته باشیم تا به هدف خود برسیم. بازی کردن در مقابل این بازیکن برای ما افتخار بزرگی است و من خوشحالم که قرار است لیونل مسی را در زمین ببینم."
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها