به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۳۷۳۷۳۹

افشاگری پزشکیان درباره اقدام جنجالی نمایندگان

افشاگری پزشکیان درباره اقدام جنجالی نمایندگان
گروه فیلم: مسعود پزشکیان، نماینده تبریز در مجلس گفت: «اگر نماینده مجلس مریض شود او را به بهترین بیمارستان می‌برند. نمایندگان مجلس بیمه‌های تکمیلی جداگانه دارند و پول‌های کلانی برای سلامت خودشان خرج می‌کنند.به گزارش نود اقتصادی، نمایندگان مجلس فقط به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه می‌کنند و برای یک جراحی ساده ۶۰ میلیون تومان می‌پردازند! اینکه می گویند ما انقلابی هستیم من که نمی فهمم این انقلابی یعنی چه؟»
....
برچسب ها: مسعود پزشكیان

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۰:۱۴
پزشکیان شیرمرد مسلمان ایران زمین است . (408277)
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۰:۴۰
خب از ابتدا هم معلوم بود که کاندیدای محلس خانه و خودروی خودرا میفروشد تا خرج تبلیغات انتخابات کنه که در مجلس به امکانات انچنانی دست پیداکند بعد یه عده ساده لوح فکرمیکنند که برای دفاع ازمردم است (408278)
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۱:۳۳
این و همه میدونیم فقط این بار یکی از خودشون تاییدش کرد (408284)
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۱:۵۷
این ها را اگر نیز نمی گفتید همه مردم می دانند. مردمی که با پوست گوشت و استخوان و در نهایت عقل خود دارند شرایط را درک می کنند. کدام دفعه ما مردم به یک درمانگاه، بیمارستان، پارک عمومی، کتابخانه، عبور از عرض خیابان، انواع صف، فروشگاه و ... رفته ایم و یک مسئول حتی درجه چند را نیز دیده ایم که مثل ما مردم دارد زندگی می کند و ...
مثل ما هر روز در مسایل روزمره زندگی به خاطر شرایط موجود تا مرز دیوانگی می رسد؟؟؟؟!!!
برای گرفتن یک وام جزیی با کوهی از مدارک و تحقیر روبرو می شود
و ............... (408288)
۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۱۳:۱۴
انقلابی برا فقرا هستن ولی گندش درآمد چون مردم بوی آنرا خیلی ساله کشیدن واعتراص دارن باین شیوه نابرابری و فساد سیستمی (408302)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها