به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۶:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۳۷۳۸۳۲

چرا دمنوش نیوشا نسبت به دیگر دمنوش های لاغری بهتر است؟

گروه سلامت و زیبایی: زمانی که قصد داریم یک برند خاصی از دمنوش رو انتخاب کنیم، بدون شک به دنبال مارکی هستیم که علاوه بر طعم عالی، از کیفیت بالایی هم برخوردار باشه. دمنوش نیوشا ترکیبی از دمنوش های گیاهی است که فواید کلی سلامت و تندرستی رو ارائه میده و میتونه در رژیم کاهش وزنتون گنجانده بشه.
چرا دمنوش نیوشا نسبت به دیگر دمنوش های لاغری بهتر است؟
با نوشیدن این نوع دمنوش لاغری علاوه بر سرکوب کردن اشتها، از خوردن احساسی هم دست میکشید. خوردن احساسی یکی از عوامل اصلی افزایش وزنه. زمانی که هوس غذا میکنید نه به این دلیل که گرسنه هستید، بلکه دوست دارید مقداری غذا رو بجوید و بچشید. این عادت همچنین تحت تأثیر وضعیت بد روانی مثل اضطراب، بی خوابی و استرس هم قرار میگیره. همانطور که در بالا ذکر شد، نوشیدن یک فنجون دمنوش نیوشا میتونه خیال شما رو از این بابت راحت کنه.
درحال حاضر سایت های hiziba، ta24، teamkala و hosseinibrothers امکان خرید دمنوش لاغری نیوشا رو فراهم کردن. درسته که خرید اینترنتی دمنوش لاغری نیوشا کاری بسیار راحته اما این کار یک سری معایب خاص خودشو داره. مثلا در صورت خرید حضوری میتونید محصول رو همون جا تحویل بگیرید. اما در خرید اینترنتی این اتفاق نمیوفته. حتی ممکنه پیش از یک هفته طول بکشه. بخش غم انگیز خرید آنلاین دمنوش لاغری نیوشا اینه که نمیدونید این محصول مناسب شماست یا خیر. شما نمیتونید محصول رو لمس کنید و کیفیت اون رو تشخیص بدید. بر همین اساس مجموعه "های زیبا" ویژگی‌های متمایز کننده‌ای رو برای مشتریان خود در نظر گرفته. طریقه مصرف هر نوع دمنوش به طور واضح و مشخص توسط کارشناسان این مجموعه توضیح داده میشه تا همه افراد به راحتی به نتیجه دلخواه شون برسن. از طرف دیگه قیمت‌ دمنوش لاغری نیوشا این مجموعه نسبت به سایر فروشگاه ها کاملا مقرون به صرفه است و ارسال سریع و رایگان به سراسر کشور دارن. بنابراین پیشنهاد میکنیم که با خرید دمنوش لاغری از "های زیبا" مسیر کاهش وزنتون رو کوتاه تر کنید.

آیا مصرف زیاد دمنوش لاغری باعث بیماری میشود؟

Shape2

دمنوش لاغری شاید به خاطر اینکه از مواد طبیعی تهیه شدن، بی خطر به نظر برسن، اما متأسفانه این طور نیست. بیایید به ترکیبات اولیه دمنوش لاغری نگاهی بندازیم:
1.    ملین
دکتر وونگ وی مون، معاون مدیر پزشکی بیان میکنه: اغلب محصولات لاغری همیشه از ترکیبات فعال مثل ملین تهیه میشن. این ترکیبات ادرارآور هستن و برای کاهش یبوست مصرف میشن. به هیچ عنوان مناسب اهداف کاهش وزن نیستن. چون آب بدن به مرور زمان کاهش پیدا میکنه. علاوه بر این، از دست دادن مایعات از روده منجر به از دست دادن پتاسیم و در نتیجه ضعف عضلانی و در موارد شدید، ریتم‌های خطرناک قلبی میشه.

2.    دیورتیک
این نوع ماده رو میتوان در اکثر دمنوش های لاغری که ادعای کاهش وزن سریع دارن، یافت. این ماده هم دفع ادرار رو افزایش میده.

3.    تقویت‌کننده‌های متابولیسم
ملین ها و دیورتیک ها تنها ترکیبات کاهش وزن در دمنوش های لاغری نیستند. دکتر وونگ گفت: در واقع، عنصر کلیدی در اکثر دمنوش های لاغری، تقویت کننده متابولیسم هستش. این ترکیبات سرعت کالری سوزی بدن رو در زمان استراحت افزایش میدن. عوارض جانبی شامل نارسایی قلبی و کاهش جریان خون به ماهیچه های قلب است.
با این حال، نوشیدن مقدار مناسب از دمنوش لاغری هیچ عارضه ای برای بدن نداره. شما میتونید روزانه تا 2 فنجان دمنوش لاغری مصرف کنید.

کدام دمنوش ها برای نفخ شکم مفید هستند؟

Shape3

افراد معمولاً در صورت مواجهه با نفخ معده از دارو استفاده میکنن. اما اغلب توصیه میکنیم نوشیدن دمنوش رو امتحان کنید که هیچ ضرری برای بدن نداره. نکته اینجاست که گیاهان مختلفی هست که میتوان از آنها به عنوان بهترین دمنوش برای نفخ شکم و گیاه گوارشی استفاده کرد. باید امتحان کنید و ببینید کدوم یک میتونه برای شما موثرتر باشه.
•    دمنوش نعنا
دمنوش نعناع از دیرباز برای تسکین مشکلات گوارشی از جمله نفخ استفاده میشده. فلاونوئیدها موجود در نعنا به آرام کردن باکتری‌های دستگاه گوارش کمک میکنن که باعث تسکین التهاب و آرامش روده میشوند.

•    دمنوش زنجبیل
بهترین دمنوش برای نفخ، زنجبیل هست که از زمان های قدیم برای درمان مشکلات گوارشی استفاده میشده. این نوشیدنی برای افزایش سرعت هضم و همچنین کاهش گرفتگی روده مصرف میشه. برای اثرات تسکین دهنده بیشتر، پیشنهاد میکنیم دمنوش زنجبیل رو با عسل و لیمو ترکیب کنید.

•    دمنوش بابونه
دمنوش بابونه برای هضم غذا، سلامتی و تقویت آرامش فوق العاده است. گل های کوچک بابونه برای کاهش سطح باکتری های مضر، تسکین درد شکم، جلوگیری از اسهال و کاهش گاز شناخته شده. این نوشیدنی رو میتونید در هر زمانی از روز میل کنید، اما برای نفخ یا ناراحتی معده بهتره در شب مصرف بشه.

•    دمنوش رازیانه
دانه های رازیانه طعمی مشابه شیرین بیان دارن و از دیرباز برای کمک به سلامت دستگاه گوارش استفاده میشده. دمنوش رازیانه رو میتویند برای کاهش یبوست، نفخ، گاز و درد شکم مصرف کنید.

•    دمنوش لیمو
لیمو خواص پاک کنندگی قدرتمندی رو برای بدن و ذهن ما فراهم میکنن، به خصوص زمانی که به چای اضافه بشن. لیمو میتونه به کاهش ناراحتی های خفیف گوارشی مانند نفخ و گاز کمک کنه.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها