به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۷۳۸۵۰

پیش‌بینی‌های ترسناک باباونگا از وقایع سال ۲۰۲۳

پیش‌بینی‌های ترسناک باباونگا از وقایع سال ۲۰۲۳
گوناگون: باباونگا برای افرادی که به موضوع پیش بینی و پیشگویی اعتقاد دارند، فردی شناخته شده است. اکنون برخی از طرفداران وی، معتقدند باابونگا پیش از مرگ وقایع سال ۲۰۲۳ را پیش بینی کرده است.
برای علاقه‌مندان به پیشگویی، حدسیات منتسب به افرادی مانند باباونگا و نوستراداموس جذاب است. اگرچه اصالت این پیش بینی‌ها کاملا مبهم است و نمی‌توان گفت باباونگا واقعا این پیش بینی‌ها را انجام داده است، اما در هر حال دنبال کردن این پیش بینی‌ها می‌تواند برای علاقه‌مندان باباونگا جالب باشد.
اگر باباونگا را نمی‌شناسید، جالب است بدانید که بابا وانگا در سال ۱۹۱۱ در استرومیکا، مقدونیه شمالی به دنیا آمد و اعتقاد بر این است که بیشتر عمر خود را در منطقه روپیت در کوه‌های کوژوه در بلغارستان گذرانده است. او در سال ۱۹۹۶ درگذشت. اما پیش‌بینی‌هایی انجام داد که تا سال ۵۰۷۹ ادامه دارد، سالی که معتقد بود دنیا به پایان خواهد رسید.
طرفداران بابا ونگا مدعی هستند، او حوادثی مانند حمله ۱۱ سپتامبر، تنش‌های جهانی با کره شمالی، برگزیت، ریاست جمهوری باراک اوباما، مرگ پرنسس دایانا و بسیاری از موارد مهم دیگر را به درستی پیش بینی کرده بود. «نوستراداموس بالکان» لقبی است که هواداران بابا ونگا به او داده اند.
در ادامه پیش بینی‌های منتسب به باباونگا درباره سال آینده میلادی را مرور می‌کنیم:
ملاقات با آدم فضایی‌ها
یکی از ترسناک‌ترین پیش بینی‌های باباونگا درباره سال ۲۰۲۳، پیشگویی باباونگا، در مورد ملاقات انسان‌ها با آدم فضایی هاست که از فضا به جهان سفر خواهند کرد. البته این ملاقات از دید بابا ونگا بسیار ترسناک است و در صورت تحقق یافتن، منجر به مرگ میلیون‌ها انسان می‌شود.
پیش‌بینی‌های ترسناک باباونگا از وقایع سال ۲۰۲۳
نوزادان آزمایشگاهی
طبق پیش‌بینی‌های ونگا، فرزندان انسان‌ها در سال ۲۰۲۳ در آزمایشگاه‌ها رشد خواهند کرد. با پیشرفت‌های مداوم در علم، مفهوم نوزادان آزمایشگاهی می‌تواند به واقعیت تبدیل شود. جالب است که ونگا معتقد بود والدین در سال ۲۰۲۳ می‌توانند درباره رنگ پوست یا سایر ویژگی‌های ظاهری فرزند خود تصمیم بگیرند.
طوفان خورشیدی
طبق پیش بینی‌های بابا ونگا، در سال ۲۰۲۳ باید منتظر یک طوفان خورشیدی باشیم، اما نه یک طوفان خورشیدی معمولی، بلکه طوفانی در مقیاس بسیار بزرگ است، در حدی بزرگ که جهان آفرینش تا کنون به خود ندیده است.
پیش‌بینی‌های ترسناک باباونگا از وقایع سال ۲۰۲۳
انفجار هسته‌ای
شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که ترسناک‌ترین پیش بینی باباونگا درباره انفجارهسته‌ای است. می‌دانیم که در طول سال جاری میلادی، اوکراین و روسیه، درگیر جنگی تمام عیار شده اند و حتی شایعاتی درباره حمله هسته‌ای مطرح می‌شود، اما بین پیش بینی‌های باباونگا، به احتمال جنگ هسته‌ای یا انفجار یک نیروگاه هسته‌ای اشاره شده است.
سلاح‌های زیستی
باباونگا، مدعی شده است که در سال ۲۰۲۳ یک کشور ابرقدرت، شروع به آزمایش سلاح‌های زیستی روی مردم می‌کند، او گفته که این آزمایش‌ها منجر به مرگ هزاران نفر خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها