به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۳۷۳۸۵۹

نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین _ قزوین تکنیک

گروه کسب و کار: وقتی که می‌بینید ماشین لباسشویی شما از کار افتاده و کد خطایی روی آن نشان داده می‌شود مطمئناً بسیار ناراحت خواهید شد. نگرانی از بابت هزینه‌ها به نوعی شما را آزار داده و فکر پیدا کردن مرکزی معتبر خود مشکل دیگری است.
نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین _ قزوین تکنیک
زیرا می‌دانید فردی که تخصص کافی نداشته باشد تنها باعث خرابی‌های بیشتر و هزینه‌های بالاتر خواهد شد. از آنجایی که در طول سال‌های زیاد استفاده از ماشین لباسشویی بالاخره شما هم ممکن است این مشکلات را تجربه کنید، باید در زمان خرید علاوه بر کیفیت، در مورد در دسترس بودن قطعات و داشتن نمایندگی‌های مجاز نیز تحقیق داشته باشید. آبسال برندی است که سال‌هاست همراه شماست و کیفیت عالی محصولات آن برای همه اثبات شده است. مهم نیست در کدام شهر زندگی می‌کنید. به محض دیدن مشکلی در کار ماشین لباسشویی خود تنها کافی است با نمایندگی مجاز آن شهر تماس بگیرید. اگر ساکن قزوین هستید تنها یک تماس با نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین کافی خواهد بود.

البته بسیاری از افراد علاقه دارند خودشان تا جایی که ممکن است کارها را انجام دهند. پس در مورد ماشین لباسشویی‌ نیز خودشان دست به کار می‌شوند. در مدل‌های جدید سیستمی برای نمایش کد خطا وجود دارد. با روشن شدن هر کد تنها کافی است آن را در دفترچه راهنما چک کنید تا بفهمید مشکل مربوط به کدام بخش از ماشین لباسشویی است. این کد در واقع کار عیب‌یابی را بسیار ساده‌تر کرده است. اما باید بدانید تعمیر لباسشویی نیاز به تجربه و تخصص دارد و باید برای تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین حتماً از مراکز تائید شده کمک بگیرید. ما در نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین می‌توانیم پاسخگوی شما باشیم. در ادامه باهم برخی از کدهای خطا مربوط به لباسشویی آبسال را مروری خواهیم کرد.

چرا شاهد کد خطا F09 در ماشین لباسشویی آبسال هستیم
بهتر است بدانید هر زمان مشکلی در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی آبسال به وجود بیاید شما کد F09 را روی آن خواهید دید. مهم نیست ایراد در کجای برد ایجاد شده باشد. برای بررسی این قطعه پیشنهاد می‌کنیم حتماً از نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین کمک بگیرید. بردهای الکتریکی از حساسیت بالایی برخوردار بوده و در صورت آسیب جدی باید کاملاً عوض شوند که این هزینۀ زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت. ممکن است برد کلاً سوخته و یا ارتباط میان برد با پنل اصلی دستگاه با مشکل مواجه شده باشد. باید تمامی سوکت‌های متصل به برد الکتریکی توسط یک کارشناس بررسی و عیب‌یابی شوند. به یاد داشته باشید تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین را به مراکز معتبر و مجاز بسپارید.

رفع مشکل مربوط به کد خطا F05 به کمک نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین
کد خطای F05 مربوط به وجود مشکلی در سنسور NTC است. این سنسور همان سنسور المنت حرارتی ماشین لباسشویی می‌باشد که در صورت درست کار نکردن روند شستشو با اختلال مواجه خواهد شد. بررسی سنسور باید توسط یک فرد متخصص انجام شود. لازم است به کمک اهم‌متر برخی از موارد را اندازه‌گیری نموده و سالم بودن یا نبودن سنسور را بررسی کرد. برای تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین می‌توانید همین حالا با همکاران ما در نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین تماس بگیرید.



اگر کد خطا F04 را روی صفحه نمایش لباسشویی خود دیدید چه کار کنید
F04 مربوط به درب ماشین لباسشویی شما می‌باشد. یعنی مشکلی در آن ایجاد شده و مانع از خوب بسته شدن درب می‌شود. تا زمانی که درب ماشین درست بسته نشده باشد کار شستشو کامل انجام نخواهد شد. در چنین شرایطی می‌توانید روی همکاران ما در نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین حساب کنید. لازم است چندین مورد چک شود. اول از همه میکروسوئیچ درب بررسی می‌شود. اگر لازم بود آن را عوض می‌کنیم. اگر از سالم بودن میکروسوئیچ مطمئن شدید ارتباط آن با برد الکتریکی را چک کنید. لازم است از یک فرد متخصص بخواهید تمام اتصالات برد با میکروسوئیچ را بررسی نماید. مورد دیگر می‌تواند خرابی خود برد الکتریکی باشد. که بررسی آن نیز باید حتماً به کارشناسان سپرده شود. در صورتی که هریک از این قطعات نیاز به تعمیر یا تعویض داشتند تنها کافی است با نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین تماس بگیرید. و از شما می‌خواهیم تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین را تنها در مراکز مجاز انجام دهید.

روش حل کد خطا F01 به کمک نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین
کد خطا گفته شده در واقع مربوط به زمانی است که ماشین لباسشویی نمی‌تواند آبی که برای شروع شستشو لازم دارد را تأمین کند. برای بررسی علت مشکل اول از وصل بودن آب مطمئن شوید. شیر آب را نیز چک کنید تا بسته نباشید. بعد از این‌ها نوبت به موارد تخصصی‌تری می‌رسد که می‌توانید برای بررسی آن‌ها با نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین تماس بگیرید. باید شیر برقی چک شود و بعد از آن از سالم بودن سنسور سطح آب مطمئن شد. سپس به سراغ برد الکتریکی می‌رویم، که البته بررسی برد به کمک یک فرد متخصص را فراموش نکنید. اتصالی‌ها در سیم‌کشی نیز می‌توانند روی روند آبگیری تأثیر داشته باشند. برای تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.



بررسی دلیل نمایش کد خطا F07 به کمک نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین
اگر در روند تخلیه آب دستگاه مشکلی به وجود بیاید کد F07 را خواهید دید. خالی نشدن آب می‌تواند بر اثر خرابی پمپ تخلیه اتفاق بیفتد. گاهی نیز شیر برقی دچار مشکل شده و قادر نیست روند آبگیری را متوقف سازد. یکی از موارد متداول دیگر بسته شدن لولۀ تخلیه است. اگر تمام موارد فوق را چک کرده و از سلامت آن‌ها مطمئن هستید اما بازهم مشکل شما حل نشده است شاید نیاز به بررسی دقیق برد الکتریکی باشد. برای تعمیر لباسشویی آبسال در قزوین می‌توانید از کارشناسان نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین کمک بخواهید.

دلیل نمایش کد خطا C03  در لباسشویی آبسال
اگر ماشین لباسشویی شما خوب تراز نشده و در وضعیت درستی قرار نداشته باشید کد خطا C03 را مشاهده خواهید کرد. در چنین شرایطی اگر با تراز دستگاه مشکل حل نشد شاید لباس‌های داخل آن مشکل‌ساز شده‌اند. گاهی لباس‌ها در یک سمت روی هم جمع می‌شوند و به نوعی توازن ماشین برهم می‌خورد. می‌توانید دستگاه را خاموش کرده و لباس‌ها را از هم جدا کنید. سپس دوباره به شکلی مساوی داخل لباسشویی بریزید. اگر مشکل ادامه داشت و بازهم کد خطا دیده شد می‌توانید با نمایندگی لباسشویی آبسال در قزوین تماس بگیرید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها