به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۳۷۳۹۰۶

شناسایی ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا و یک فوتی

شناسایی ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کرونا و یک فوتی
گروه جامعه:بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در شبانه روز گذشته ۴۱ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد.به گزارش  وبدا، از دیروز تا امروز ۱۶ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۲۵ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۹۹۹ نفر رسید. در طول ۲۴ ساعت گذشته، یک نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست داد و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۴۹ نفر رسید.
 
تا کنون ۷ میلیون ۳۳۵ هزار و ۳۸۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. ۷۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۳۰۴ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر، ۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بنابراین گزارش، تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۴۳ هزار و ۵۳۰ نفر دوز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۳ هزار و ۵۲۳ نفر دوز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۳۸۳ نفر، دوز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند. مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۸۱ هزار و ۴۳۶ دوز رسید.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها