به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ساعت ۰۷:۵۹
کد مطلب : ۳۷۳۹۴۴

انصراف یک باشگاه بزرگ دیگر از پروژه جذب رونالدو

انصراف یک باشگاه بزرگ دیگر از پروژه جذب رونالدو
گروه ورزشی: اخیرا شایعه شده بود که رونالدو با انتقال 400 میلیون یورویی به تیم النصر عربستان موافقت کرده و به زودی راهی آسیا خواهد شد. اما ستاره پرتغالی این اخبار را تکذیب کرد و به نظر می رسد کریستیانو رونالدو هنوز خواهان بازی کردن در بالاترین سطح و لیگ قهرمانان اروپاست. البته معدود تیم های بزرگی شانس پرداخت دستمزد هنگفت این بازیکن و توافق با او را دارند و این مسئله تبدیل به مشکل بزرگی در مورد آینده رونالدو شده است.

پس از اینکه اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، در اواخر نوامبر مدعی شد آنها تمایلی به جذب کریستیانو رونالدو را ندارند، حالا پاری سن ژرمن به آخرین تیمی تبدیل شده که هرگونه تلاش احتمالی برای جذب این ستاره پرتغالی را رد کرده است. ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه فرانسوی مدعی شد پاری سن ژرمن ستاره های بزرگی در خط حمله دارد و در این شرایط امکان جذب رونالدو فراهم نیست.
ناصر الخلیفی گفت: "با توجه به سه بازیکن به نام های لیونل مسی، نیمار و کیلیان امباپه که ما در خط حمله داریم، جذب بازیکنی مانند  کریستیانو رونالدو در این مقطع بسیار سخت است. اما من برای او آرزوی بهترین اتفاقات را دارم. رونالدو بازیکنی فوق العاده بوده و هنوز هم ستاره ای شگفت انگیز محسوب می شود."
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها