به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۳۷۴۰۰۰

مردم به تعمیرات هم روی نیاوردند!

مردم به تعمیرات هم روی نیاوردند!
گروه اقتصادی: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی گفت که به دلیل افزایش قیمت قطعات لوازم خانگی، تقاضا در این صنف در سال‌های اخیر فقط ۱۰ درصد رشد داشته که افزایش چشمگیری نیست.
فرهاد بهشتی، با بیان اینکه آمار دقیقی از تغییر تقاضا برای تعمیرات لوازم خانگی در دسترس نیست، اظهار کرد: مشاهدات حاکی از افزایش حدود ۱۰ درصدی مراجعه به تعمیرات در سال‌های اخیر است. چرا که قیمت قطعات هم افزایش قیمت چشمگیری داشته است. ممکن است افراد دستگاه‌های دیگری را جایگزین لوازم خود کرده باشند.
وی افزود: این آمار برای کولرهای گازی، پکیج، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، یخچال و فریزرهای خانگی، سردخانه‌های صنعتی و آبسردکن است.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی  گفت که افزایش قیمت قطعات باعث شده مراجعه به این صنف افزایش خاصی نداشته باشد.
گفتنی است در گزارش‌های میدانی فروشندگان عموما از رکود در بازار گلایه دارند و می‌گویند که بخاطر افزایش قیمت لوازم خانگی، مردم بیشتر به تعمیرات روی آورده‌اند و فقط کسانی برای خرید به بازار می‌آیند که مجبور باشند.


 
مرجع : خبرگزاری ایسنا
برچسب ها: لوازم خانگی

علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۱۳:۴۰
چه ویرانه ای برای مردم ایران درست کردند! (408467)
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۱۹:۵۷
کاش ویرانه بود. ویرانه رو میشه دوباره ساخت ولی با این بی آبی نمیتوان هیچ ویرانه ای رو آباد کرد. (408531)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها