به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۳۷۴۰۱۴
رئیسی: مسیر دولت دشمن را عصبانی کرده است

دولت تمام توان خود را صرف حل مشکلات خواهد کرد

دولت تمام توان خود را صرف حل مشکلات خواهد کرد
گروه سیاسی: رئیس‌جمهور با بیان این‌که «دولت مردمی تنها راه پیشرفت را می‌شناسد و این همان مسیری است که دشمن را از ما عصبانی کرده است» گفت: دولت خدمتگزار تمام وقت، همت و توان خود را صرف حل مشکلات اقتصادی کشور خواهد کرد و علیرغم تهدیدها و تحریم‌ها به هیچ‌عنوان عقب‌نشینی نخواهد کرد و متوقف نخواهد شد.
به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی با اشاره به این‌که دلیل افتخار امام خمینی(ره) به ملت ایران بصیرت‌آموزی از مکتب فاطمی بود، اظهار داشت: حقیقتاً چنین ملت با بصیرتی که یک بار دیگر در فتنه اخیر دشمن را ناکام گذاشتند شایسته تقدیر و قدرشناسی هستند. ملت ایران نشان داد با سیره و مکتب فاطمی انس و الفت دارد و فریب شعار دروغین آزادی از سوی مدعیان را نخواهند خورد؛ ما آزادی خود را در انقلاب شکوهمند اسلامی بهمن ۵۷ به دست آوردیم و به آسانی آن را از دست نخواهیم داد.
رئیسی در ادامه خطاب به دشمنان گفت: شما که از آرتین زندگی و از کودکان دیگر امنیت را گرفته‌اید می‌خواهید به ملت ایران زندگی بدهید؟ شما به کدام نقطه از عالم زندگی بخشیده‌اید؟
وی با بیان این‌که «ملت ایران به خوبی ماهیت و هویت استکبار و نظام سلطه را شناخته است»، تصریح کرد: ملت ما می‌داند حضور شما در هر نقطه‌ای از عالم سلب‌کننده زندگی انسان‌ها بوده است.
وی الگوگیری از شخصیت و زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) در اخلاق، عمل، فرزندداری و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی را افتخار زنان و مردان ایرانی عنوان کرد و افزود: در کجای عالم الگویی سراغ دارید که چنان شخصیت جامعی داشته باشد که ملت ما چه در دوران دفاع مقدس و چه در سایر برهه‌های خطیر و حساس کشور به او متوسل و متمسک شوند و مشکلات و سختی‌ها را پشت سر بگذارند؟ این کشور و این مردم متعلق به اهل بیت(ع) هستند و تردید نداریم عنایات اهل بیت(ع) کشور را از شر توطئه‌ها حفظ و در مسیر پیشرفت یاری خواهد کرد.
رئیس جمهور با بیان این‌که «دشمن به دنبال سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت و آبادانی این کشور و سربلندی و سرافرازی این ملت است»، افزود: مردم عزیز رباط کریم بدانند دولت خدمتگزار تمام وقت، همت و توان خود را صرف حل مشکلات اقتصادی کشور خواهد کرد و علیرغم تهدیدها و تحریم‌ها به هیچ‌عنوان عقب‌نشینی نخواهد کرد و متوقف نخواهد شد.
وی تاکید کرد: ما تنها یک راه می‌شناسیم و آن پیشرفت است و این همان مسیری است که دشمن را از ما عصبانی کرده است.
وی با بیان این‌که «به رغم همه فشارها و تحریم‌ها در صادرات نفت، تجارت خارجی، علم و فناوری و کار دانش‌بنیان امروز حرف اول را در منطقه می‌زنیم»، خطاب به دشمنان گفت: به تعبیر قرآن کریم مُوتُوا بِغَیْظِکُمْ، از ما عصبانی باشید و از این عصبانت بمیرید؛ ملت ایران پیشرفت خواهد کرد.

رحمان
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۱۸:۴۷
آخه یه نفر نیست ازش سئوال کنه کدوم پیشرفت؟!!!یکی رو مثال بزن بقیش پیش کش (408509)
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۱۹:۵۴
وعده دروغ نده، مشکل جدید ایجاد نکن، حل مشکلات پیش کش. وزیری که به مجلس معرفی کردید عملا گفت وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال (که جنابعالی دادید) توهمی بیش نیست. قرار بود دلار بشه 5 هزار تومان که کردیش 37 هزار تومان. قیمت مرغ و گوشت و روغن و برنج هم که برکت اقدامات جنابعالی و دولت بی سوادتان سر به فلک کشید و از سفره مردم پر کشید. (408528)
۱۴۰۱/۰۹/۱۷ ۲۰:۲۶
از خواب بیدار نمیشن ! (408543)
۱۴۰۱/۰۹/۱۸ ۰۲:۱۴
کدوم مسیر ؟
اینجا کجاست؟
ما کجائیم ؟ (408592)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها