به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ساعت ۱۴:۵۴
کد مطلب : ۳۷۴۳۰۴

رستم قاسمی در چین فوت کرده است

رستم قاسمی در چین فوت کرده است
گروه سیاسی: پیکر رستم قاسمی وزیر سابق راه‌و‌شهرسازی بامداد امروز شنبه (۱۹ آذرماه) وارد ایران شد.
یک منبع آگاه به خبرنگار خبرگزاری برنا گفت: مرحوم رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی برای مداوا به کشور چین سفر کرده بود و در همانجا دارفانی را وداع گفت که پیکر آن مرحوم بامداد امروز شنبه با پرواز شماره ۰۷۸ شرکت هواپیمایی ماهان، از فرودگاه پکن به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران منتقل شد.
 پنج شنبه هفته گذشته مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی، بعد از یک دوره تحمل بیماری درگذشت.سال گذشته و چند ماه بعد از انتخاب مرحوم قاسمی به وزارت، نشانه‌های بیماری در وی ظاهر شد، اما او ضمن آغاز درمان، وظایف خود را دنبال می‌کرد، که از حدود دو ماه قبل بیماری وی تشدید شد.
وزیر پیشین کابینه سیزدهم از رئیس‌جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند و پس از موافقت رئیس‌جمهور با استعفا، بلافاصله وارد فرآیند جدی درمان شد. اما پیشرفت بیماری سرطان به‌گونه‌ای بود که درمان موثر واقع نشد.مرحوم رستم قاسمی پیش از انتخابش به عنوان وزیر راه و شهرسازی دولت سیزدهم، مسوولیت وزارت نفت و فرماندهی قرارگاه خاتم‌الانبیاء را بر عهده داشت.
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای جزئیات آیین‌های تشییع و گرامیداشت سردار سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی را به این شرح اعلام کرد:
آیین تشییع پیکر سردار سرافراز مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی فردا (یکشنبه ۲۰ آذر) از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار می‌شود.
بنابر اعلام روابط عمومی کل سپاه، آیین گرامیداشت یاد و خاطره این سردار مخلص و مجاهد خدوم با حضور مقامات و مسئولین عالی رتبه لشکری و کشوری، همکاران و همرزمان و مردم  روز دوشنبه (۲۱ آذرماه) از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار می‌شود.


 
برچسب ها: رستم قاسمی

زری
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۷:۱۴
وقتی پست دارند و رییس میشن یه جوری رفتار میکنند انگار استغفراله خدا هستن. یکی باید یادشون بندازه که « گرد سم خران شما نیز بگذرد... » و مرگ هر چقدر پول داشته باشی و هر پست و مقامی داشته باشی.... بالاخره میاد سراغت. (408874)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۱۸:۵۷
مگر ایران پزشک نداشت که برای درمان رفته چین همینها باعث دلسردی مردم میشود شعارتان با عملتان در این 43سال یکی نبود (408893)
۱۴۰۱/۰۹/۱۹ ۲۲:۰۰
چین! (408919)
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۰۱:۰۲
مطب دکتر روازاده تو چینه؟ (408932)
مریم
Denmark
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۰۵:۳۶
چرا به حرم و زیارت نرفت اونجا شفا بگیره! و رفت کشور چین از کمونیست ها شفا بگیره !!
عجب روزگاری
مردم پیاده روی در خاک عراق برای شفا و مبلغان هواپیمانوردی در خاک کفار برای شفا (408948)
۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ۱۵:۰۰
رستم قاسمی اگر دراه کنک به یمنیها شهید میشد بهتر بود یا اینکه با سزطان وان هم استمداد از بودائیها ودرچین بمیرد بتهر هست خداوند اخرکارهمهرا درست کند که خوب بمیریم (409046)
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۳:۵۰
نکنه زنده باشه ! (409253)
۱۴۰۱/۰۹/۲۳ ۱۰:۱۲
صندلی حکومت ابدی نیست خدارا فراموش نکنید. همچنان که هیتلر مرد (409609)
صفورا
United States
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ ۰۰:۲۳
عه!! شنيده بوديم رفته بوده سوريه زيارت (409838)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها