به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۰ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۳۷۴۴۵۴

بهترین تبلت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان

بهترین تبلت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
گروه اقتصادی: در این مطلب لیستی از تبلت‌هایی را که قیمتی کمتر از ۲۰ میلیون تومان دارند برای شما گردآوری کرده ایم. به گزارش رویداد ۲۴ ،تبلت‌ها به‌طور سنتی همواره جزو اقلام گران‌تر در بازار گجت‌ها بوده‌اند و تا همین اواخر، به عنوان یک کالای لوکس برای مصرف محتوای سرگرم‌کننده و همچنین انجام کار‌های سبک مانند مرور وب، خرید و ایمیل محسوب می‌شدند. اما حالا تبلت‌ها به طور گسترده‌ای وارد زندگی ما شده اند و اغلب جایگزین لپ تاپ برای برخی از کاربران، به ویژه دانش آموزان، نوجوانان، کارمندان دورکار، بازنشستگان، و دیگرانی می‌شوند که همیشه به دستگاهی مانند لپ تاپ نیاز ندارند.

کامپیوتر رومیزی یا تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه در طول زمان بهبود یافته‌اند، زیرا قیمت‌های آن‌ها کاهش یافته و گوشی‌های هوشمند بزرگ وارد بازار شده‌اند. اگر بودجه محدودی دارید، در اینجا بهترین تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه را آورده‌ایم که با ۵۰۰ دلار یا کمتر می‌توانید یکی از آن‌ها خریداری کنید. اگر آماده انتخاب و خرید یک تبلت مناسب متناسب با بودجه خود هستید به فهرست ما از بهترین تبلت‌هایی که می‌توان با این پول خرید نگاهی بیندازید.

Apple iPad (۲۰۲۱)
این آی‌پد از برند اپل یکی از بهترین تبلت‌هایی است که می‌توانید در صورت کمبود بودجه خود خریداری کنید. اگر به ویژگی‌ها و عملکرد‌های حرفه‌ای نیاز ندارید این تبلت ۱۰.۲ اینچی از نوع رتینا با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۶۲۰ را به شما توصیه می‌کنیم. این iPad به شما امکان می‌دهد محتوا را مشاهده کنید، ویرایش ویدیو و عکس را به آسانی انجام دهید و همچنین به انجام کار‌های ساده کمک می‌کند. انجام همزمان چند فعالیت و گیم پلی پشتیبانی می‌کند و به عنوان صفحه نمایش دوم برای مک بوک‌های پیشرفته M-chip قابل استفاده است. این تبلت با نسخه آی پد OS ۱۵ به بازار عرضه شده که می‌توان آن را به نسخه آی پد OS ۱۶.۱ ارتقاء داد.

آخرین مدل آی‌پد دارای پردازنده A ۱۳ Bionic است و از Touch ID و Apple Pay پشتیبانی می‌کند. برای عکس و فیلم، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی عریض و دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض دارد. این تبلت در دو مدل با حافظه داخلی ۶۴/۳ گیگ و همچنین ۲۵۶/۳ گیگ وارد بازار شده است. صفحه کلید این تبلت مجهز به سنسور تشخیص اثر انگشت است. این تبلت دارای یک باتری ۸۵۵۷ میلی آمپر ساعتی است. قیمت این تبلت حدود ۴۳۰ یورو است.

Apple iPad Mini ۶ (۲۰۲۱)
اگر به دنبال تبلتی هستید که هم اندازه‌ای کوچکتر داتشه باشد و هم بسیار قدرتمند باشد ما تبلت آی پد مینی ۶ را به شما معرفی کنیم. این تبلت دارای صفحه نمایش ۸.۳ اینچی از نوع روتنینا با رزولوشن ۲۲۶۶ در ۱۴۸۸ پیکسل است. دارای طراحی فوق العاده بالا با حاشیه‌های باریک، پورت USB-C و دکمه پاور حساس به اثر انگشت است. آی پد مینی ۶ در دو مدل با حافظه‌های داخلی و رم ۶۴/۴ گیگ و ۲۵۶/۴ گیگ به بازار عرضه شده است.آی‌پد مینی مجهز به پردازنده A 15 bionic است، همان پردازنده‌ای که در آیفون ۱۳ نیز از آن استفاده شده است.‌ای تبلت دارای یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی عریض و همچنین یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید است. یو اس بی این تبلت از نوع Type-C ۳.۱ می‌باشد. قیمت این تبلت حدود ۵۰۰ یورو است.

Amazon Fire 7 (۲۰۲۲)
به گزارش رویداد۲۴ آمازون فایر ۷ (۲۰۲۲)، برای اجرای برنامه‌های ساده و غیر پیچیده بهترین است. آمازون فایر ۷ دارای صفحه نمایشگر ۷ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل است. این تبلت دارای پردازنده ۲۱ MediaTek MT ۸۱ است که می‌تواند کار‌های ساده از جمله نوشتن، ایمیل یا گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی را به راحتی با آن انجام دهید. با این حال این تبلت، یک تبلت بازی محسوب نمی‌شود.این تبلت در یک مدل با حافظه داخلی و رم ۸/۱ گیگ به بازار عرضه شده است. دارای یک باتری ۲۹۸۰ میلی آمپر ساعتی است که غیرقابل جابجایی است.

Amazon Fire HD 10
تبلت آمازون فایر اچ دی ۱۰، دارای صفحه نمایشگر ۱۰.۱ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. این تبلت با اندروید ۹ به بازار عرضه شده است. آمازون فایر اچ دی مجهز به پردازنده مدیاتک ۸۱۸۳ هِلیو است با یک پردازنده چهارهسته‌ای عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد. این تبلت در دو مدل با حافظه داخلی و رم ۳۲/۳ گیگ و همچنین ۶۴/۳ گیگ به بازار عرضه شده است. این تبلت دارای دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی است. وزن این تبلت در حدود ۴۶۵ گرم است.

Samsung Galaxy Tab A 8
تبلت سامسونگ گلکسی تب A ۸، با طراحی سبک، باریک و مدرن یک تبلت کارایی قابل قبول را ارائه می‌دهد. این تبلت بیشتر برای کسانی مناسب است که عمدتاً به دنبال تبلتی برای انجام کار‌های ساده‌ای مانند مرور وب، ایمیل و رسانه‌های اجتماعی می‌گردند. گلکسی تب A ۸ دارای یک صفحه نماشگر ۱۰.۵ اینچی از نوع TFT با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ است. این تبلت ۵۰۸ گرم وزن دارد و در مقایسه با تبلت‌های این لیست از وزن کمتری برخوردار است.

تب A 8 با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شده است. این تبلت مجهز به پردازنده Unisoc Tiger T ۶۱۸ است که اکثر وظایف را به خوبی انجام می‌دهد. شرکت سامسونگ این تبلت را در دو مدل با حافظه داخلی و رم ۱۲۸/۳ گیگ و ۱۲۸/۴ گیگ روانه بازار کرده است که در صورت نیاز به حافظه بیشتر با میکرواس دی قابل افزایش است. این تبلت دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و همچنین دوربین سلفی ۵ مگاپیکسل است. این تبلت از یو اس بی Type-C ۲.۰ سود می‌برد. همچنین دارای یک باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت این تبلت حدود ۲۳۰ یورو است.

Lenovo Yoga Smart Tab
تبلت هوشمند لنوو یوگا دارای یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی از نوع HD IPS با وضوح تصویر ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. وزن این تبلت ۵۸۰ گرم است. این تبلت با اندروید ۹ به بازار عرضه شده است. شرکت لنوو این تبلت را در یک مدل با حافظه داخلی و رم ۶۴/۴ روانه بازار کرده است.تبلت هوشمند یوگا علاوه بر این ویژگی ها، مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۴۳۹ است که انجام کار با آن را در برخی از موارد تسهیل می‌کند. این تبلت دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. این تبلت از یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است. قیمت این تبلت حدود ۳۲۰ یورو است.
برچسب ها: قیمت تبلت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها