به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۳۷۴۶۴۱
خبری از تغییر نیست؛

دروازه‌بان اول آلمان در یورو 2024 مشخص شد

دروازه‌بان اول آلمان در یورو 2024 مشخص شد
گروه ورزشی: با ابقا شدن هانسی فلیک روی نیمکت تیم ملی آلمان، حالا آنها به دنبال برنامه ریزی برای کسب موفقیت برای رقابت های یورو 2024 در این کشور هستند. برخی معتقدند ترکیب تیم ملی آلمان نیاز به بازنگری داشته و برخی بازیکنان باتجربه و قدیمی باید کنار گذاشته شوند، اما به نظر می رسد حداقل هانسی فلیک درون دروازه چنین خیالی در سر ندارد.

نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد هانسی فلیک در حال برنامه ریزی برای استفاده از مانوئل نویر به عنوان دروازه بان اصلی تیم ملی آلمان در رقابت های یورو 2024 در همین کشور است. قرار گرفتن گزینه هایی مانند مارک آندره تراشتگن یا کوین تراپ به عنوان دروازه بان شماره یک، هنوز در ذهن سرمربی ژرمن ها جایی نداشته و او همچنان به کاپیتان بایرن مونیخ اعتماد کامل دارد. فلیک و نویر بعد از مصدومیت و جراحی این دروازه بان در عصر جمعه با یکدیگر صحبت و در مورد آینده برنامه ریزی کردند.
مانوئل نویر برای بازگشت اصلا عجله ای نداشته و می‌خواهد در شرایط آمادگی کامل دوباره در ترکیب قرار گیرد. بر اساس برنامه فعلی، مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ در فصل تابستان و در اردوی پیش فصل کارش را از سر گرفته و خودش را مهیای حضور در میدان می کند. با وجود این مصدومیت شدید، نویر هیچ برنامه ای برای بازنشستگی در سر داشته نداشته و هنوز معتقد است می تواند روزهای درخشانی را تجربه کند. این دروازه بان می خواهد فصل آینده به عنوان شماره یک بایرن مونیخ به میادین بازگشته و در یورو 2024 و در آلمان قهرمانی را جشن بگیرد.
برچسب ها: تیم ملی آلمان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها