به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۳۷۴۷۲۴

گاف جدید ابراهیم رئیسی در ماجرای بورس

گاف جدید ابراهیم رئیسی در ماجرای بورس
گروه فیلم: ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور طی یک سخنرانی گفت: خیلی‌ها باور نمی‌کردند که صورت‌های مالی شرکت‌های بورسی و غیربورسی روزی برای همه علنی شود.البته این اطلاعات سالهاست از طریق کدال در اختیار عموم قرار می‌گیرد!
....
مرجع : اصلاحات‌نیوز
برچسب ها: ابراهیم رئیسـی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


میثاق خادم الشریعه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۴:۱۰
قوه قضاییه خودش هم اقرار داره که احکام صادره بعضا با جرم ارتکابی همخوانی نداره اما هدف از این شیوه صدور حکم را زهر چشم گرفتن از مخالفین دانسته لطفا از ایشان بپرسید در سیره معصومین آیا هیچگاه برای هدایت جامعه از این ابزار استفاده شده اگر شده چند مورد جهت تنویر افکار عمومی بیان فرمایند.چون احساس عمومی این شده که مصداق این شکل صدور احکام به هدف اخافه ناس است نه مخالفین اینم که جرمه. (409268)
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۴:۱۷
رئیس شش کلاسه
کدال نمی شناسه (409272)
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۴:۵۹
استاد گاف .... (409282)
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۱۵:۱۳
حداقل اگه بلد نیستی بگو عزیزان بهت تقلب برسانن (409286)
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۲۳:۰۱
ایشان می داند که سایت کدال سالهاست این اطلاعات را منتشر می کند؛ البته ایشان به جهل مخاطبان بلاواسطه خود هم کاملاً واقف است. برای همین است که به راحتی این سخنان را بر زبان می آورد. (409362)
ویدا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۰:۰۷
البته آقای رئس جمهور اشتباه زیادمیکننداما دراین موردخاص تصورمیکنم منظورشون صورتهای مالی شرکتهای دولتیست که در چندماه اخیر برسایت کدال نشسته... (409403)
ویدا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۰:۰۹
البته اقای رئیس جمهور اشتباه زیاد میکننداما دراین موردخاص تصورمیکنم منظورشون صورتهای مالی شرکتهای دولتی بوده که در چندماه اخیر درسایت کدال نشسته.... (409405)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها