به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۰:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ساعت ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۳۷۴۸۲۴

 اراده‌ای در کمک به فرزندانمان ندیده‌ایم

 اراده‌ای در کمک به فرزندانمان ندیده‌ایم
اعتمادآنلاین نوشت:خانواده های دانشجویان بازداشتی از برخی دانشگاه‌های كشور بیانیه‌ای منتشر كردند.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
قریب به چند ماه است که در پی برخوردهای قهرآمیز و امنیتی با دانشجویان، تعدادی به صورت مشروط تا دادگاهشان آزاد، بسیاری هنوز در بازداشت و برخی به تحمل احکام طولانی مدت حبس محکوم شده‌اند. دانشگاه که باید بستری برای رشد و تعالی فرزندان این سرزمین و فرصتی برای پرداختن بهترین‌های جامعه ما به مصائب و مشکلات ایران عزیزمان باشد، در این روزها از حضور شایسته‌ترین فرزندانش منع شده است.
ما خانواده دانشجویان بازداشتی پس از پیگیری‌های هرروزه، متأسفانه عزم و اراده‌ای در کمک به فرزندانمان ندیده‌ایم و گذر ماه‌ها را از پس روزها و ساعت‌ها در مقابل زندان‌های کشور نظاره می‌کنیم و می‌بینیم فرزندان دانشجوی ما که سرمایه‌های حال و آینده هر جامعه‌ای هستند در پس این بازداشت‌ها بهترین سال‌های عمرشان را که می‌توانند صرف عمران و توسعه کشور عزیزمان کنند، در پشت میله‌های زندان، از دست می‌دهند.
ما خانواده دانشجویان بازداشتی (این دانشگاه ها) نسبت به این مهم که قطعا خسرانی فجیع برای ایران است اعتراض داریم و از هرکس که توانایی یاری دارد درخواست می‌کنیم کمک کند تا از ادامه این روند جلوگیری شود و این احکام سنگین زندان، شکسته شود. ما خانواده دانشجویان بازداشتی تا لحظه آزادی تمام فرزندانمان از زندان، از هیچ تلاشی دست نخواهیم کشید.


 
برچسب ها: دانشجویان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۲۱:۰۰
وقتی اونا رو بدون تربیت خانوادگی در خیابان رهاکردید باید فکر امروز رو هم میکردید (409349)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها