به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۳۷۴۹۱۳

سرقت پنج خودروی لوکس در یک دقیقه!/فیلم

سرقت پنج خودروی لوکس در یک دقیقه!/فیلم
گروه فیلم:سارقان با ورود به یک واحد صنعتی در اسکس انگلیس خودرو‌های لوکس به ارزش ۷۰۰ هزار پوند از جمله پورشه ۹۱۱ و مرسدس میباخ را سرقت کردند.
....
سرقت پنج خودروی لوکس در یک دقیقه!
 پلیس در اسکس انگلستان پس از سرقت پنج خودروی لوکس به ارزش بیش از ۷۰۰ هزار پوند در کمتر از ۶۰ ثانیه از مردم برای شناسایی سارقان درخواست کمک کرده است.به گزارش فرارو، در ویدئوی منتشر شده از این حادثه دیده می‌شود که پنج ماشین پر زرق و برق در نیمه‌های شب از یک واحد صنعتی در منطقه بولفان در اسکس به بیرون رانده می‌شوند.

در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲، حدود ساعت ۴:۴۵ صبح، سارقان وارد یک واحد صنعتی در جاده برنت وود در بولفان شدند.
دو نفر در این ویدئو دیده می‌شوند که دروازه‌ها را باز می‌کنند تا همدستان سوار بر خودرو‌ها فرار کنند.دروازه با یک مخروط ترافیکی نارنجی باز می‌شود و یکی از سارقان به داخل اولین اتومبیل دزدیده شده می‌پرد و دور می‌شود.

دزد‌ها ابتدا با یک آریل اتم کمیاب از آنجا دور می‌شوند. قیمت اولیه آن حدود ۶۰۰۰۰ پوند است. سپس یک مرسدس G-Wagon به ارزش ۱۲۰۲۷۵ پوند سپس از دروازه عبور می‌کند. در ادامه یک پورشه ۹۱۱ کاررا به ارزش ۹۰۰۰۰ پوند و یک مرسدس مایباخ به ارزش ۱۵۰۰۰۰ پوند نیز خارج می‌شود.

وقتی همه ماشین‌ها دور می‌شوند، آخرین نفر مخروط ترافیک را دور می‌اندازد و فرار می‌کند. مأموران گفتند که سارقان قبل از ورود به واحد، قفل‌های درب ورودی را بریدند. پلیس اسکس تایید کرد که مایباخ اکنون پیدا شده است، اما چهار خودروی باقی مانده هنوز مفقود هستند.پلیس اسکس گفت: افسران کمی بعد از نیمه شب ۱۱ نوامبر پس از گزارش‌هایی مبنی بر سرقت پنج خودروی لوکس به یک واحد صنعتی در جاده برنت وود در بولفان فراخوانده شدند.
مظنونان وارد حیاط شدند و قفل‌های دروازه جلو را بریدند و پنج وسیله نقلیه به ارزش تخمینی بیش از ۷۰۰ هزار پوند را سرقت کردند. خودرو‌های سرقت شده شامل دو پورشه، یک مرسدس بنز و یک خودروی کمیاب آریل اتم بود.
برچسب ها: سرقت خودرو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها