به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۳۷۴۹۳۲

«برد پیت»، «دمین شازل» را تحسین کرد

«برد پیت»، «دمین شازل» را تحسین کرد
گروه فرهنگی:برد پیت، دمین شازل را برای ساخت فیلم «بابل» تحسین کرد و گفت به نظرش او به عنوان کارگردان نمره ۴ از ۴ می‌گیرد.برد پیت که در فیلم «بابل» دمین شازل در نقش جک کنراد بازی کرده کارگردان فیلم را ستود.«بابل» ساخته دمین شازل جاه‌طلبانه‌ترین فیلم این کارگردان برنده اسکار است. او داستانی پراکنده از هرزگی ریشه‌دار در هالیوود را در فیلمی ۳ ساعته، با فهرستی بی‌پایان از شخصیت‌ها و با حضور بازیگران درجه یک ساخته است.
 
برد پیت بازیگر این فیلم در مصاحبه‌ای جدید از این فیلم عظیم به عنوان موقعیتی که شازل خلق کرده یاد کرد و چیزی جز تمجید از شازل و مهارت‌های بصری او به عنوان یک فیلمساز نگفت.پیت در پاسخ به این سوال که چرا به این فیلم علاقه‌مند شد گفت: اول از همه چون دمین شازل بود. وقتی او با «ضربه شلاق» وارد بازی شد، یک چیز تازه بود، یک انرژی که پیش از آن ندیده بودم. او تا قبل از بابل ۳ از ۳ بود و حالا ۴ از ۴ است.

پیت در ادامه گفت ساخت این فیلم بیش از حد مجلل تنها به دلیل توجه شازل به جزییات و علاقه وی به تاریخ هالیوود ممکن شده است.وی افزود: این فیلم متفاوت بود. همیشه با هر کارگردان جدید چیزی جدید پیدا می‌کنم چون هر کسی زبان و سبک خاص خود را دارد و وقتی به پوستر «بابل» نگاه کنید می‌بینید این تصویر واقعی است… کامپیوتری نیست. همه این لحظه به یک باره اتفاق افتاده و او کسی است که می‌تواند این همه را به تصویر بکشد و این تصویر دارد با سرعت حرکت می‌کند.

شازل پیش‌تر در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو درباره مقیاس حماسی فیلم صحبت و تأکید کرده بود که باید دقت تاریخی را با غریزه داستان‌گویی تخیلی خود در فرآیند بازیگری ترکیب می‌کرد.او گفته بود «بابل» بزرگ‌ترین بازیگران و بیشترین تعداد نقش‌هایی را داشت که تا به حال ساخته و فرآیند بازیگری زمان زیادی طول کشید.

شازل افزوده بود: این یک فیلم بیشتر تخیلی است که در آن شخصیت‌ها تخیلی هستند، اما از شماری افراد واقعی الهام گرفته شده‌اند، اما در مرحله بازیگری فقط به دنبال افرادی بودم که شما را غافلگیر کنند. این اصل راهنمای من بود و برای رسیدن به آن آدم‌ها دنبال بازیگرانی بودم که آن روح را منتقل کنند.در این مصاحبه برد پیت با مارگو رابی و دیگو کالوا دیگر بازیگران فیلم شرکت کرده بود.آنها در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد این فیلم را در یک کلمه توصیف کنید چه می‌گویید؛ برد پیت گفت: دو کلمه می‌شود؟ کامل و ممتاز.پاسخ مارگو رابی بود: «جادویی» و پاسخ دیگو کالوا: «آینده»

دمین شازل قبلاً گفته بود «بابل» حاصل ۱۵ سال تحقیق و کنار هم گذاشتن واژه‌هاست.شازل سال ۲۰۱۴ با اولین فیلمش «ویپلش» یا «ضربه شلاق» ۳ اسکار برد. سال ۲۰۱۶ با «لالالند »۶ اسکار برد و ۲۰۱۸ با «نخستین انسان» یک اسکار دریافت کرد و این فیلم چهارمین فیلم اوست.
برچسب ها: برد پیت
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها